به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، نیروهای آمریکایی در دهکده سبز سوریه با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار گرفتند. دهکده سبز محل استقرار نیروهای آمریکایی در حریم نفتی عمر در دیرالزور در شرق سوریه است. مقاومت اسلامی عراق نیز با اعلام این خبر، هدف قرار دادن پایگاه اشغالگران آمریکایی در دهکده سبز در عمق […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، نیروهای آمریکایی در دهکده سبز سوریه با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار گرفتند. دهکده سبز محل استقرار نیروهای آمریکایی در حریم نفتی عمر در دیرالزور در شرق سوریه است.

مقاومت اسلامی عراق نیز با اعلام این خبر، هدف قرار دادن پایگاه اشغالگران آمریکایی در دهکده سبز در عمق سوریه با یک پهپاد را تایید کرد و افزود که پهپاد مذکور به اهدافش اصابت کرده است.

دو روز پیش از این، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با اشاره به شمار حملاتی که به نظامیانش در خاورمیانه شده بود، اعلام کرد: نیروهای آمریکایی در خاورمیانه از ۱۷ اکتبر گذشته ۷۴ بار هدف حمله قرار گرفته اند.

روز گذشته نیز رسانه‌های عراقی در بامداد یکشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجار در پایگاه «حریر» محل استقرار نظامیان آمریکا در اربیل خبر دادند و دقایقی بعد گروه مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، محل استقرار آمریکایی‌ها در فرودگاه اربیل را با پهپاد هدف قرار دادند و مستقیم به هدف اصابت کرد.

با آغاز حمله‌های رژیم صهیونیستی و حمایت همه جانبه آمریکا از آن پس از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله‌های متعدد پهپادی، راکتی و موشکی مقاومت قرار گرفته است.

هفته گذشته نیز گروه مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای مسؤولیت حمله به پایگاه نظامیان آمریکا در میدان گازی کونیکو را به عهده گرفت. گروه مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی عراق پایگاه اشغالگران آمریکایی را در میدان گازی کونیکو در شمال شرق دیرالزور هدف حملات موشکی قرار دادند و اهداف با دقت مورد اصابت قرار گرفت.

منابع محلی اعلام کردند که در پی این حمله، نظامیان آمریکایی مستقر در این پایگاه به حالت آماده باش درآمده و جنگنده‌ها و بالگردهای آمریکایی نیز برفراز منطقه پرواز کردند.

مقاومت اسلامی عراق همچنین مسؤولیت حمله به پایگاه آمریکایی «التنف» واقع در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن با استفاده از ۳ پهپاد را نیز به عهده گرفت. پهپادهای مذکور موفق شدند بر فراز پایگاه آمریکایی التنف پرواز کرده و آن را هدف حملات خود قرار دهند.

منبع: مـهر