به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در آخرین بازی شب سوم از هفته چهاردهم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، تیم‌های فوتبال ناپولی و اینتر در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر صفر اینتر به پایان رسید. اینتر که در این […]

- برد قاطعانه اینتر برابر ناپولی و تثبیت صدرنشینی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در آخرین بازی شب سوم از هفته چهاردهم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، تیم‌های فوتبال ناپولی و اینتر در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر صفر اینتر به پایان رسید.

اینتر که در این بازی یک گلش هم توسط VAR مردود اعلام شد، در دقایق ۴۴، ۶۲ و ۸۵ به ترتیب توسط هاکان چالهانوغلو، نیکولو بارلا و مارکوس تورام دروازه ناپولی را باز کرد.

با این نتیجه نراتزوری ضمن کسب یازدهمین برد فصل خود، با ۳۵ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی سری A برگشت و جایگاه خود را به‌عنوان مدعی اصلی قهرمانی تثبیت کرد.

ناپولی، اما با قبول چهارمین باختش در این فصل، ۲۴ امتیازی ماند و با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته، در رده پنجم جدول ایستاد.

در جدول رده‌بندی سری A که تنها یک بازی دیگر از هفته چهاردهم آن باقی مانده است (امشب میان تورینو و آتالانتا)، اینتر ۳۵ امتیازی صدرنشین است، یوونتوس ۳۳ امتیازی در رده دوم قرار دارد، میلان ۲۹ امتیازی سوم است و پس از این سه تیم رم با ۲۴ امتیاز در رده چهارم ایستاده.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا