مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس امروز در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد قرار است سامانه طی امروز یا فردا باز شود و تعداد جدیدی بلیت برای بازی با الدحیل به فروش برسد. وی همچنین تاکید کرد باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا از حداکثر ظرفیت ورزشگاه آزادی و قسمت‌هایی که تماشاگر می‌تواند حضور داشته باشد استفاده کنند […]

الحدیل عربستان, بازارسیاه بلیت‌های پرسپولیس - الدحیل, پرسپولیس, لیگ قهرمانان آسیا - پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با الدحیل ناامید شدند

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس امروز در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد قرار است سامانه طی امروز یا فردا باز شود و تعداد جدیدی بلیت برای بازی با الدحیل به فروش برسد. وی همچنین تاکید کرد باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا از حداکثر ظرفیت ورزشگاه آزادی و قسمت‌هایی که تماشاگر می‌تواند حضور داشته باشد استفاده کنند اما در سامانه مربوطه خبری از شارژ مجدد بلیت‌ها نیست.

در عین حال هواداران پرسپولیس که روز چهارشنبه هفته قبل موفق به خرید بلیت نشده اند و در سه چهار روز اخیر با قیمت‌های نجومی بلیت در بازار سیاه مواجه شدند هم برای حضور در ورزشگاه چندان امیدی ندارند چرا که‌ اصلا مشخص نیست سامانه حتما شارژ خواهد شد یا نه ضمن اینکه معلوم نیست اگر باز شود چه تعداد بلیت جدید به فروش خواهد رسید.

از روز گذشته گفته شده شورای تامین فقط با اضافه شدن ۵ هزار بلیت برای فروش موافقت کرده و اگر اینچنین باشد و سامانه شارژ شود تعداد تماشاگران حاضر دربازی فردا به ۳۰ هزار نفر خواهد رسید و حضور ۴۵ هزار نفری در استادیوم اتفاقی دور از دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: آمار دستگیرشده‌ها دورقمی شد/ پلیس فتا پی‌گیر بازارسیاه بلیت‌های پرسپولیس – الدحیل

منبع: خبـر ورزشی