تیم‌های نیروی هوایی عراق و آلمالیق ازبکستان در دیدار تشریفاتی دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با برتری ۳-۲ نیروی هوایی عراق خاتمه پیدا کرد. سعد عبدالامیر در دقیقه ۱۴، فرانکو آچو در دقیقه ۱۵ و محمد مجید در دقیقه ۴۲ برای نیروی هوایی عراق […]

سپاهان, لیگ قهرمانان آسیا, نیروی هوایی عراق - عراقی‌ها برنده بازی تشریفاتی در گروه سپاهان

تیم‌های نیروی هوایی عراق و آلمالیق ازبکستان در دیدار تشریفاتی دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با برتری ۳-۲ نیروی هوایی عراق خاتمه پیدا کرد.

سعد عبدالامیر در دقیقه ۱۴، فرانکو آچو در دقیقه ۱۵ و محمد مجید در دقیقه ۴۲ برای نیروی هوایی عراق گلزنی کردند و میراحمدوف در دقیقه ۶۲ و مارتین در دقیقه ۴+۹۰ گل‌های آلمالیق ازبکستان را به ثمر رساندند.

نیروی هوایی با این پیروزی تشریفاتی ۱۰ امتیازی شد و در رده سوم جدول گروه C گرفت و  آلمالیق با صفر امتیاز در همین گروه چهارم شد.

در جدول رده‌بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های الاتحاد با ۱۲ امتیاز صدرنشین این گروه است و سپاهان  نیز با ۱۰ امتیاز در ده دوم قرار دارد و نماینده ایران با پیروزی در بازی امشب مقابل الاتحاد می‌تواند به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کند.

بیشتر بخوانید: حکم AFC علیه سپاهان و نساجی/ ۸ جلسه محرومیت و ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان جریمه برای ۳ بازیکن ایرانی

منبع: خبـر ورزشی