النصر که با ۱۳ امتیاز صدرنشین گروه E لیگ قهرمانان آسیا است و صعود خود به دور حذفی را قطعی کرده است، فردا میهمان استقلال تاجیکستان خواهد بود. لوئیس کاسترو در نشست خبری پیش از این بازی گفت: ما در مدتی کوتاه، بازی‌های زیادی انجام دادیم اما فردا برای کسب پیروزی بازی می‌کنیم. با تمام […]

- واکنش تند به غیبت رونالدو/ من سرمربی النصر هستم نه هوادار!

النصر که با ۱۳ امتیاز صدرنشین گروه E لیگ قهرمانان آسیا است و صعود خود به دور حذفی را قطعی کرده است، فردا میهمان استقلال تاجیکستان خواهد بود.

لوئیس کاسترو در نشست خبری پیش از این بازی گفت: ما در مدتی کوتاه، بازی‌های زیادی انجام دادیم اما فردا برای کسب پیروزی بازی می‌کنیم. با تمام احترامی که برای حریف قائل هستم، آمدیم تا برنده شویم تا در تمام گروه‌های مسابقات، بهترین باشیم.

در ادامه یکی از خبرنگاران تاجیکستانی درباره حذف کریستیانو رونالدو از لیست النصر سوال کرد که این موضوع واکنش تند کاسترو را به دنبال داشت و او در پاسخ گفت: امروز من مربی هستم و طرفدار نیستم.

سرمربی النصر در ادامه گفت: مطمئنم که کریستیانو رونالدو دوست دارد از تمام دنیا دیدن کند اما این انتخاب من از لسست تیم برای بازی فردا است و امیدوارم از آن لذت ببرید.

پاسخ کاسترو باعث شد تا این روزنامه‌نگار تاجیک خطاب به سرمربی النصر بگوید: نمی‌خواستم از سوال من در مورد کریستیانو عصبانی شوید اما ما او را در اینجا دوست داریم و سال‌ها منتظر حضور او در کشورمان هستیم.

لازم به ذکر است که رونالدو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تنها برای دیدار با پرسپولیس به تهران سفر کرد و در لیست این تیم برای دو دیدار خارج از خانه دیگر برابر الدحیل و استقلال تاجیکستان غایب بود.

بیشتر بخوانید: رونالدو غایب بزرگ بازی مقابل استقلال

منبع: خبـر ورزشی