به گزارش زیرنویس از لرستان؛ صبح دوشنبه با حضور دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزسکی لرستان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه ،مسئولین سازمان اورژانس ۱۱۵ استان وشبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرستان،خیرین حوزه سلامت و اهالی منطقه پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ خاک بتیه افتتاح و مورد  بهره‌برداری قرار گرفت.   رئیس دانشگاه […]

به گزارش زیرنویس از لرستان؛ صبح دوشنبه با حضور دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزسکی لرستان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه ،مسئولین سازمان اورژانس ۱۱۵ استان وشبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرستان،خیرین حوزه سلامت و اهالی منطقه پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ خاک بتیه افتتاح و مورد  بهره‌برداری قرار گرفت.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم گفت: با افتتاح این پایگاه که به همت خیرین محترم سلامت ساخته و تجهیز گردیده است؛ کیفیت و سرعت خدمات رسانی در سوانح و حوادث جاده‌ای به نسبت قبل بیشتر شده و مردم عزیز منطقه از خدمات درمانی بهره بیشتری خواهند برد.

 

طولابی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تقدیر از حضور مدیران حوزه سلامت استان ، اهالی منطقه و خیرین محترم برای همراهی در ساخت این پایگاه بین جاده ای افزود: اعتبار مصرف شده برای این پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال می باشد که در مساحت ۲۰۰متر مربع طبق استاندارد سازمان اورژانس کشور ساخته شده و تجهیز گردیده است.

 

وی اظهار امیدواری کرد با بهره گیری از ظرفیت خیرین در جهت رفع نواقص موجود و خدمت رسانی هرچه بهتر و سریع‌تر به هموطنان در حوزه سلامت میتوان گام برداشت.

مهدی زکی پور / لرستان 

منبع خبر: رکنـا