مربی کوبایی بوکس در تمرینات و مسابقات خودش را نشان می‌دهد
مربی کوبایی بوکس در تمرینات و مسابقات خودش را نشان می‌دهد

ملی پوش بوکس کشورمان: دانیال شه بخش، ملی پوش بوکس کشورمان درباره اینکه گفته می‌شود مربی کوبایی رزومه خوبی ندارد و سنش هم بالاست، اظهار کرد: به هر حال او کوبایی است و هر چقدر هم بد باشد به طور حتم دانش لازم را دارد،  اما ما خودمان هم مربیان خوبی در کشورمان  داریم و […]

ملی پوش بوکس کشورمان:

دانیال شه بخش، ملی پوش بوکس کشورمان درباره اینکه گفته می‌شود مربی کوبایی رزومه خوبی ندارد و سنش هم بالاست، اظهار کرد: به هر حال او کوبایی است و هر چقدر هم بد باشد به طور حتم دانش لازم را دارد،  اما ما خودمان هم مربیان خوبی در کشورمان  داریم و از حضور این مربیان هم می‌شود استفاده کرد. البته نظری درباره مربی کوبایی از لحاظ فنی نمی‌دهم، چون چیزی از ایشان ندیدم. اول باید ببینیم و بعد بگوییم در چه حدی است و مربی کوبایی باید در تمرینات و مسابقاتی که قرار است ما در آن شرکت کنیم خودش را نشان بدهد و این مهم است.

او افزود: با توجه به اینکه ما عملکردی از او ندیدیم نمی‌توانیم نظر بدهیم. من خودم منتظر هستم تا  اردو شروع شود و با او تمرین کنم تا بتوانیم از توانایی‌اش بهره ببریم. امیدوار کننده باید به این موضوع نگاه کنیم و ان‌شاءالله این مربی خوب باشد. علاوه بر این، یک مربی دیگر در حال صحبت با فدراسیون بوکس است و مثل اینکه یک مربی دیگر هم می‌خواهند بیاورند. به هر حال استارت کار خورده است و باید امیدوار کننده به این موضوع نگاه کنیم و به جلو برویم.

باشگاه خبرنگاران