پرسپولیس دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را خوب استارت نزد و نتایجی که با مانوئل ژوزه پرتغالی گرفت مورد انتقاد هواداران و پیشکسوتان بود. در چنین شرایطی اما مهدی مهدوی‌کیا، ستاره فراموش‌نشدنی پرسپولیس و تیم ملی که در آن مقطع آخرین ماه‌های دوران فوتبال خود را سپری می‌کرد، به آینده سرخ‌پوشان خیلی امید داشت و […]

پرسپولیس دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را خوب استارت نزد و نتایجی که با مانوئل ژوزه پرتغالی گرفت مورد انتقاد هواداران و پیشکسوتان بود. در چنین شرایطی اما مهدی مهدوی‌کیا، ستاره فراموش‌نشدنی پرسپولیس و تیم ملی که در آن مقطع آخرین ماه‌های دوران فوتبال خود را سپری می‌کرد، به آینده سرخ‌پوشان خیلی امید داشت و روز سیزدهم آذر ماه سال ۱۳۹۱ در گفت‌وگوی اختصاصی با زیرنویس مدعی شد با توجه به روند خوبی که پرسپولیس آغاز کرده و بازی‌های دشوار استقلال در خارج از خانه، سرخ‌پوشان در نیم فصل دوم استقلال را می‌گیرند و با سبقت از آبی‌ها به بالای جدول می‌رسند.

البته ادعای مهدوی‌کیا درست از آب در نیامد و نه تنها پرسپولیس به استقلال نرسید بلکه شاگردان امیر قلعه‌نویی توانستند عنوان قهرمانی دوازدهمین دوره لیگ برتر را از آن خود کنند.

زیرنویس‌گردی| مهدی مهدوی‌کیا: پرسپولیس نیم‌فصل دوم از استقلال سبقت می‌گیرد

منبع: خبـر ورزشی