حسین میرمحمد صادقی، رئیس انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق ایران در گفت‌وگو با زیرنویس در خصوص آخرین وضعیت برگزاری انتخابات رئیس اتاق ایران اظهار داشت، تاکنون انجمن نظارت چندین جلسه برگزار و تصمیماتی در این مورد اتخاذ کرده است. وی ادامه داد: از جمله این اقدامات می‌توان به انتشار فراخوان شرکت در انتخابات […]

انتخابات رئیس اتاق ایران - امروز آخرین مهلت ثبت نام در انتخابات رئیس اتاق ایران

حسین میرمحمد صادقی، رئیس انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق ایران در گفت‌وگو با زیرنویس در خصوص آخرین وضعیت برگزاری انتخابات رئیس اتاق ایران اظهار داشت، تاکنون انجمن نظارت چندین جلسه برگزار و تصمیماتی در این مورد اتخاذ کرده است.

وی ادامه داد: از جمله این اقدامات می‌توان به انتشار فراخوان شرکت در انتخابات و همچنین ارسال پیامک برای کلیه اعضای هیأت نمایندگان اتاق ایران که واجد شرایط شرکت در انتخابات هیات رییسه بودند، اشاره کرد. بنا بر درخواست انجمن، دبیرخانه آن نیز در محل اتاق ایران تشکیل شده است.

رئیس انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق ایران در ادامه توضیح داد: در فراخوان منتشر شده، جدول اقدامات آتی به طور دقیق ذکر شده و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این انتخابات در روز اول بهمن ماه سالجاری در جلسه هیأت نمایندگان اتاق ایران انجام می شود.

وی افزود: طبق فراخوان منتشر شده روز دوشنبه ۱۳ آذرماه، آخرین روز ثبت نام داوطلبان نامزدی در انتخابات رئیس اتاق ایران است و در صورتیکه یکی از اعضای فعلی هیأت رئیسه به عنوان رئیس برگزیده شود، برای سمت خالی شده نیز انتخابات برگزار خواهد شد.

میرمحمدصادقی در مورد تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت تا روز یکشنبه حدود شش نفر ثبت نام کرده‌اند ولی احتمالاً در روز پایانی، بر این تعداد افزوده خواهد شد.

٢٢٣٢٢٣

منبع: خبـرآنلاین