به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام اعلام کرد یک تانک رژیم صهیونیستی را در منطقه الفالوجا در غزه که تعدادی نظامی در اطراف آن بودند، با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و تعدادی از نظامیان صهیونیست را کشته یا زخمی کرده است. همچنین گردان‌های قسام اعلام کرد که نظامیان رژیم […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام اعلام کرد یک تانک رژیم صهیونیستی را در منطقه الفالوجا در غزه که تعدادی نظامی در اطراف آن بودند، با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و تعدادی از نظامیان صهیونیست را کشته یا زخمی کرده است.

همچنین گردان‌های قسام اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در جنوب شهر غزه با خمپاره‌ای کالیبر سنگین در هم کوبیده است.

مبارزان گردان‌های قسام در منطقه الفالوجا در شمال نوار غزه با گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی درگیر شدند. مجاهدان قسام در جریان درگیری با نظامیان صهیویست در منطقه الفالوجا در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه، ۵ خودروی زرهی را هم با راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

قسام گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی را در منطقه الفالوجا در شمال نوار غزه با بمب‌های ضدنفر هدف قرار داده و باقی مانده افراد را هم با سلاح تیربار از فاصله صفر به قتل رسانده است.

مبارزان گردان‌های قسام مجدداً با نیروهای کماندوی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الفالوجا در شمال نوار غزه درگیر شده و شماری از آن‌ها را به قتل رسانده یا زخمی کردند.

نیروهای گردان‌های قسام گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی را که در داخل ساختمانی در بیت حانون در شمال نوار غزه پناه گرفته بودند، با راکت ضدنفر هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام پایگاه العین الثالثه رژیم صهیونیستی را با موشک‌های کم برد ۱۱۴ میلی متری رجوم هدف قرار داد.

از سوی دیگر گردان‌های قسام اعلام کرد یک دستگاه تانک رژیم صهیونیستی را در بیت حانون در شمال نوار غزه با بمب هدف قرار داده است.

همچنین سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین هم اعلام کرد: مبارزان ما در حال درگیری شدید از مسافت صفر با نظامیان دشمن در شیخ رضوان هستند. مبارزان ما با موشک‌های تاندوم و تله‌های العمل الفدایی شماری از جنگ افزارهای اشغالگران را منهدم کردند.

از سوی دیگر آژیر خطر در کرم ابوسالم در اطراف غزه به صدا درآمد.

گردان‌های قسام شهرک سدیروت و نتیفوت را در مجاورت نوار غزه هدف حمله موشکی قرار داده است.

منبع: مـهر