زور الدحیل به پرسپولیس در آزادی نمی رسد/ حضور تماشاگران باعث جذابیت بازی می شود
زور الدحیل به پرسپولیس در آزادی نمی رسد/ حضور تماشاگران باعث جذابیت بازی می شود

رضا نورمحمدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم الدحیل قطر در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: الدحیل تیم خوبی است و این تیم بعد از باخت در بازی رفت انگیزه زیادی برای جبران دارد، اما به نظرم زور این تیم به پرسپولیس در آزادی نمی‌رسد. درست است تیم پرسپولیس […]

- زور الدحیل به پرسپولیس در آزادی نمی رسد/ حضور تماشاگران باعث جذابیت بازی می شود

رضا نورمحمدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم الدحیل قطر در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: الدحیل تیم خوبی است و این تیم بعد از باخت در بازی رفت انگیزه زیادی برای جبران دارد، اما به نظرم زور این تیم به پرسپولیس در آزادی نمی‌رسد. درست است تیم پرسپولیس در چند هفته اخیر به تساوی دست یافته است، اما بالاخره این تیم بلد است که خودش را از این شرایط خارج کند.

نورمحمدی درباره اینکه حضور هواداران در این بازی می‌تواند تاثیرگذار باشد، گفت: قشنگی فوتبال به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا به حضور هواداران است، چون سالهاست که پرسپولیس تماشاگران زیادی داشته است و در زمان ما، هواداران استادیوم را پر می‌کردند. طرفداران به ورزشگاه می‌آیند و یک دست تیم را تشویق می‌کنند تا پرسپولیس نتیجه بگیرد. به نظرم  حضور تماشاگران باعث می‌شود که بازی جذاب شود، چون انگیزه ۲ تیم هم افزایش پیدا می‌کند.

نبود بازیکنان کلیدی الدحیل به نفع پرسپولیس است 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان کلیدی الدحیل همانند کوتینیو در این بازی حضور ندارد، گفت: به هر حال حضور این بازیکنان  در بازی تاثیرگذار است و غیبتشان هم برای پرسپولیس بهتر خواهد بود. البته سرخپوشان توانستند تیم قطری را با همه ستارگانش در زمینش شکست بدهند و برای آن‌ها فرقی نمی‌کند، اما به هر حالی این بازیکنان بزرگ هستند و هر چه کمتر حضور داشته باشند به نفع پرسپولیس است.

پرسپولیس ۲ برهیچ برنده می‌شود

او درباره اینکه نتیجه بازی پرسپولیس و الدحیل را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: به نظرم تیم پرسپولیس این بازی را ۲ برهیچ برنده می‌شود و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند. سرخپوشان باید با تمام قوا به زمین مسابقه بروند که ان شا الله دچار اتفاق و حادثه‌ای نشوند.

پرسپولیس باید در نیم فصل یک مهاجم نوک گلزن بگیرد 

نورمحمدی درباره اینکه در بازی با النصر نبود یک مهاجم تمام کننده در تیم پرسپولیس احساس شد، گفت: یحیی گل محمدی از اول فصل حرص خرید یک مهاجم نوک را می‌خورد، چون او نزدیک‌ترین نفر در تیم است و اکنون هم این موضوع دارد  به همه ثابت می‌شود که نبود یک مهاجم نوک تخصصی خیلی تیم را اذیت می‌کند و بازیکنان دیگر هم مجبور می‌شوند در پست‌های غیر تخصصی خود بازی کنند و شاید کارایی شان کمتر بیاید. نبود مهاجم نوک به ۲، ۳ پست ضرر می‌رساند. به نظرم پرسپولیس بهترین کاری که می‌تواند انجام بدهد این است که در نیم فصل  یک مهاجم نوک گلزن بگیرد.

مصدومیت در فوتبال وجود دارد 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره مصدومیت عالیشاه و اسماعیلی فر بیان کرد: مصدومیت‌ در فوتبال هست و اتفاقاتی در گرم کردن هم رخ می‌دهد، اما بازیکنان جایگزین می‌توانند جای خالی این ۲ بازیکن را بگیرند. هنانوف بازیکن تاجیکی می‌تواند جایگزین خوبی برای اسماعیلی فر باشد.

آلودگی هوا روی سلامتی بازیکنان تاثیرگذار است 

نورمحمدی درباره اینکه آلودگی هوا تاثیر بر روند بازی نمی‌گذارد، گفت: وضعیت وحشتناکی از لحاظ آلودگی هوا وجود دارد و به طور حتم این موضوع روی سلامتی بازیکنان و هواداران تاثیرمی گذارد و امیدوارم تا شب این شرایط بهتر شود که خدای نکرده هیچ کدام دچار مشکل نشوند.

باشگاه خبرنگاران