اریک تن‌هاخ ۵۰ درصد از حمایت رختکن منچستریونایتد را از دست داده است. اسکای اسپورت گزارش می‌دهد که تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی از شیوه مربیگری تن‌هاخ ناراضی هستند. و ESPN اضافه می‌کند که تن‌هاخ مدافع مصدوم لیساندرو مارتینس را به تیم اصلی بازگردانده است. یونایتد روز شنبه دهمین شکست فصل خود را هم متحمل […]

- رختکن قرمزها از سرمربی ناراضی است/ بازیکن مصدوم برگشت تا از مربی حمایت کند!

اریک تن‌هاخ ۵۰ درصد از حمایت رختکن منچستریونایتد را از دست داده است. اسکای اسپورت گزارش می‌دهد که تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی از شیوه مربیگری تن‌هاخ ناراضی هستند. و ESPN اضافه می‌کند که تن‌هاخ مدافع مصدوم لیساندرو مارتینس را به تیم اصلی بازگردانده است.

یونایتد روز شنبه دهمین شکست فصل خود را هم متحمل شد. لیست بازی‌های یونایتد در این ماه سخت‌تر می‌شود و بازی‌هایی مقابل چلسی، بایرن مونیخ و لیورپول در پیش است. و گفته می‌شود که برخی از بازیکنان از دیدگاه تن‌هاخ منزجر شده‌اند. اسکای اسپورت مدعی است که اگرچه برخی از ستاره‌ها حامی مربی هلندی هستند، اما روحیه تیم به دلیل الگوهای رباتیک و جلسات تمرینی مبتنی بر دویدن او ضعیف شده است. بازیکنان از میزان بالای دویدن شکایت داشتند و دلیل اینهمه دویدن در تمرینات را نمی‌فهمند.

وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان بدتر است و تنها در پنج بازی ۱۴ گل دریافت کرده و بدترین خط دفاعی رقابت‌ها را دارد. تن‌هاخ با امتناع از انتقاد علنی از بازیکنانش به دنبال آرام کردن اوضاع بوده است. یک منبع به ESPN گفت که برخی از کارکنان تیم احساس می‌کنند که بعضی از ستاره‌های یونایتد به انتقادها پاسخ خوبی نمی‌دهند.

در همین حال، گفته می‌شود که تن‌هاخ نفوذ کاسمیرو و مارتینس را از دست داده است. مارتینس با وجود مصدومیت از ناحیه پا که او را تا سال آینده از میادین دور نگه می‌دارد، به رختکن بازگردانده شده است. گفته می‌شود که مارتینس یکی از بزرگترین حامیان تن‌هاخ است و این دو در آژاکس با هم کار می‌کردند. و حضور او به عنوان راهی برای حمایت و دفاع از مربی در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی