به گزارش زیرنویس، سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی کشور اعلام کرد: طی دو روز آینده در شهرهای صنعتی انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا ادامه خواهد داشت. هواشناسی همچنین از بارش باران در نوار شمالی کشور هم خبر داد و اعلام کرد: از اواخر وقت امروز با شمالی شدن جریانات بر روی دریای […]

به گزارش زیرنویس، سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی کشور اعلام کرد: طی دو روز آینده در شهرهای صنعتی انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا ادامه خواهد داشت.

هواشناسی همچنین از بارش باران در نوار شمالی کشور هم خبر داد و اعلام کرد: از اواخر وقت امروز با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر، در استان‌های ساحلی دریای خزر و بخش‌هایی از اردبیل ، افزایش ابر، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در شمال کشور برای فردا خبر داد و اعلام کرد: چهارشنبه علاوه بر مناطق یاد شده در بخش هایی از شمال غرب و غرب و پنجشنبه در ارتفاعات و دامنه البرز مرکزی، شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی، جمعه نیز بارش در سواحل خزر، اردبیل و خراسان شمالی ادامه خواهد داشت. شنبه مجددا در نواحی شمال غرب، غرب و سواحل غربی دریای خزر، افزایش ابر، بارش و وزش باد انتظار می‌رود.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: از بعد از ظهر امروز و فردا، دریای خزر مواج و متلاطم است.

سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت امروز هوای پایتخت نوشت: تهران هم امروز هوایی صاف و غبارآلود همراه با وزش باد ملایم را تجربه خواهد کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۸ و کمینه دمای آن ۷ درجه خواهد بود.

منبع خبر: رکنـا