به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان شامگاه دوشنبه ۱۳ آذر در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الاتحاد عربستان به میدان رفت که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود نماینده عربستان به پایان رسید. در دیدار فت این دو تیم هم که با حواشی زیادی همراه بود، […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان شامگاه دوشنبه ۱۳ آذر در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الاتحاد عربستان به میدان رفت که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود نماینده عربستان به پایان رسید. در دیدار فت این دو تیم هم که با حواشی زیادی همراه بود، الاتحاد با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC با نتیجه ۳ بر صفر پیروز اعلام شده بود.

تیم نساجی دیگر نماینده ایران در این مرحله، رو در روی الهلال قرار گرفت که این بازی را هم نماینده عربستان موفق شد با نتیجه دو بر یک به سود خود به اتمام برساند. دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه آزادی با برتری ۳ بر صفر الهلال همراه شد.

پرسپولیس هم در مرحله گروهی دو بار رو در روی النصر دیگر نماینده عربستان قرار گرفت که بازی رفت این دو تیم در تهران با برتری دو بر صفر یاران کریستیانو رونالدو همراه شد اما در بازی برگشت و در ورزشگاه اول پارک شهر ریاض پرسپولیس توانست با نتیجه بدون گل میزبان پرستاره خود را متوقف کند. حتی شاگردان گل محمدی اگر دقتی بیشتری را در موقعیت‌های خود به خرج می‌دادند، می‌توانستند این بازی را با برتری خود تمام کنند که متأسفانه این اتفاق برای نماینده ایران رخ نداد.

در مجموع تیم‌های ایرانی و عربستانی در مرحله گروهی ۶ بار به مصاف هم رفتند که ۵ پیروزی سهم نمایندگان عربستان بوده و تنها یک بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافته است و از مجموع ۱۸ امتیاز تنها پرسپولیس توانست یک امتیاز به دست آورد و دو تیم دیگر ایران نتایج خود را به عربستانی‌ها واگذار کردند.

منبع: مـهر