یاسین سلمانی ستاره مصدوم پرسپولیس دوشنبه شب میهمان برنامه فوتبال برتر بود. سلمانی که درخشش خوبی در پرسپولیس داشت و در ترکیب این تیم جا افتاده بود، ناگهان در بازی با گل گهر مصدوم شد و با پارگی رباط صلیبی مواجه شد. یاسین بلافاصله جراحی کرد و در حال حاضر هم دوران نقاهتش را سپری […]

- ۳ دلیل اصلی که باعث شد این بازیکن پیراهن پرسپولیس را بر تن کند

یاسین سلمانی ستاره مصدوم پرسپولیس دوشنبه شب میهمان برنامه فوتبال برتر بود. سلمانی که درخشش خوبی در پرسپولیس داشت و در ترکیب این تیم جا افتاده بود، ناگهان در بازی با گل گهر مصدوم شد و با پارگی رباط صلیبی مواجه شد. یاسین بلافاصله جراحی کرد و در حال حاضر هم دوران نقاهتش را سپری می کند. سلمانی که یکی از سوژه های جذاب نقل و انتقالاتی در تابستان بود، با وجود داشتن پیشنهادات مختلف در نهایت پرسپولیس را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.

سلمانی وقتی در این خصوص صحبت کرد مدعی شد که پیشنهاد استقلال به او حدود ۱۰ میلیارد بیشتر از پیشنهاد پرسپولیس بوده و دلیل انتخاب این تیم علاقه قلبی بوده است. پیگیری های ما نشان می دهد قرارداد سال اول سلمانی با پرسپولیس چیزی حدود ۱۲ میلیارد تومان است و این یعنی پیشنهاد استقلالی ها به ستاره پرسپولیس بالای ۲۰ میلیارد تومان بوده است. اما ۳ دلیل برای پرسپولیسی شدن یاسین سلمانی وجود داشت که این بازیکن بلافاصله بعد از رسیدن پیشنهاد پرسپولیس قبول کرد با این تیم قرارداد امضا کند.

دلیل اول علاقه قلبی این بازیکن و پدرش به پرسپولیس بود. یاسین به دوستان نزدیکش گفته بود که دوست دارد برای پرسپولیس بازی کند و در نهایت هم این اتفاق رخ داد. دلیل دوم حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود و دلیل سوم هم این بود که یاسین دوست داشت جام بگیرد. سلمانی در سال های حضورش در سپاهان قهرمانی کسب نکرده بود و از همین رو دوست داشت به تیمی برود که جام کسب کند.

پرسپولیس بیشترین جام ها را در سال های اخیر کسب کرده و در این فصل هم این تیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می رود. از همین رو سلمانی دوست داشت پیراهن پرسپولیس را برتن کند و به سایر پیشنهادات داخلی اش از جمله استقلال پاسخ منفی داد.

منبع: خبـر ورزشی