به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مهدی علی نژاد کارشناس خبره کمیته ملی المپیک در حاشیه نشست این کمیته اظهار داشت: ابهامی درخصوص حقوق‌ها داشتم و شاید به عبارتی پیشنهاد باشد. اگر درخصوص شاخص‌ها توضیحات بیشتری داده شود که نوع امتیاز دهی به چه شکل است، چون مبهم است. بسیاری از پارامتر‌ها کیفی […]

- متفاوت بودن حقوق بین ورزشکاران اختلاف ایجاد می‌کند

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مهدی علی نژاد کارشناس خبره کمیته ملی المپیک در حاشیه نشست این کمیته اظهار داشت: ابهامی درخصوص حقوق‌ها داشتم و شاید به عبارتی پیشنهاد باشد. اگر درخصوص شاخص‌ها توضیحات بیشتری داده شود که نوع امتیاز دهی به چه شکل است، چون مبهم است. بسیاری از پارامتر‌ها کیفی است و نه کمی. پیشنهادم این است که اگر نمی‌خواهیم حقوق یکسان بدهیم، یا آینده نگر باشیم یا گذشته نگر. اینکه پیش بینی کنیم چه کسی چه رنگ مدال می‌گیرند، غیر از این که بخواهیم از طریق کارشناسی بگوییم چه مدالی در المپیک کسب خواهیم کرد، جادوگری هم می‌خواهد.

وی در ادامه افزود: اگر می‌خواهیم شاخصی بگذاریم، همان شاخص‌ها گذشته نگر را ببینیم، چون توجیه دارد و آینده را کسی ندیده، اما گذشته معلوم است. خرداد سال ۹۸ حقوق ۵ میلیون بود و شرایط دلار در کشور در آن روز با امروز فرق دارد، اما اینکه اگر اعداد را به ۲۰۰ میلیون تومان برسانیم ارزشمند است و باعث ایجاد انگیزه برای ورزشکاران می‌شود. این متفاوت بودن حقوق باعث اختلاف بین ورزشکاران هم خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا