مجمع کمیته ملی المپیک؛ قطع صدای دبیر برای جلوگیری از بروز حاشیه
مجمع کمیته ملی المپیک؛ قطع صدای دبیر برای جلوگیری از بروز حاشیه

مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در محل کمیته ملی المپیک در حال برگزاری است. در بخشی از این مجمع در مورد تاسیس دادگاه حکمیت ورزش و ورود آن به مسائل فدراسیون‌ها صحبت شد که علیرضا دبیر منتقد این مسئله بود و معتقد بود نباید قدرت را از فدراسیون‌ها گرفت و خودشان کمیته انضباطی دارند. زمانی […]

- مجمع کمیته ملی المپیک؛ قطع صدای دبیر برای جلوگیری از بروز حاشیه

مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در محل کمیته ملی المپیک در حال برگزاری است. در بخشی از این مجمع در مورد تاسیس دادگاه حکمیت ورزش و ورود آن به مسائل فدراسیون‌ها صحبت شد که علیرضا دبیر منتقد این مسئله بود و معتقد بود نباید قدرت را از فدراسیون‌ها گرفت و خودشان کمیته انضباطی دارند.

زمانی که خسروی وفا قصد داشت پاسخ دبیر را بدهد صدای او به طور ناگهانی قطع شد تا پاسخ خسروی وفا را رسانه‌ها متوجه نشوند. همچنین هادی ساعی هم صحبت کرد که صدای او هم قطع شد.

پس از توضیحاتی که فروتن، نماینده سازمان بازرسی داد مجددا دبیر خواست صحبت کند، اما باز هم صدای علیرضا دبیر قطع شد و نمایندگان رسانه‌ها متوجه صحبت‌های دبیر نشدند.

پس از دبیر هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو هم مجدداً درخواست کرد صحبت کند و این قطع شدن صدا برای ساعی هم اتفاق افتاد. در نهایت هم تصویر وبینار مجمع که خبرنگاران حاضر از آن طریق مجمع را دنبال می‌کردند قطع شد.

باشگاه خبرنگاران