شوک به تیم کهکشانی؛ ۷ ستاره رفتنی شدند
شوک به تیم کهکشانی؛ ۷ ستاره رفتنی شدند

ورزش سه نوشت: کارلو آنچلوتی ۲۳ بازیکن در تیم اول خود دارد که البته به این جمع تعدادی از استعداد‌های جوان باشگاه از تیم دوم نیز اضافه می‌شوند. برای مثال ستاره هایی، چون نیکو پاز و گونزالس که اخیرا به آن‌ها میدان داده شده است. از این جمع هفت بازیکن در پایان فصل قراردادشان تمام […]

تیم کهکشانی, رئال مادرید - شوک به تیم کهکشانی؛ ۷ ستاره رفتنی شدند

ورزش سه نوشت: کارلو آنچلوتی ۲۳ بازیکن در تیم اول خود دارد که البته به این جمع تعدادی از استعداد‌های جوان باشگاه از تیم دوم نیز اضافه می‌شوند. برای مثال ستاره هایی، چون نیکو پاز و گونزالس که اخیرا به آن‌ها میدان داده شده است.

از این جمع هفت بازیکن در پایان فصل قراردادشان تمام می‌شود و مشخص نیست ماندنی هستند یا جدا خواهند شد. از اول ژانویه یعنی ۲۶ روز دیگر پنج بازیکن می‌توانند با باشگاهی دیگر وارد مذاکره شوند.

آندری لونین، لوکا مودریچ، تونی کروس، ناچو، لوکاس واسکز، خوسلو و کپا بازیکنانی هستند که چند ماه بیشتر به اتمام قراردشان نمانده است.

مودریچ به احتمال قوی در پایان فصل رفتنی است. ماندن یا رفتن کروس برعهده خود او است و باشگاه به وی پیشنهاد تمدید خواهد داد. لونین که برخی منابع مدعی شده اند تا ۲۰۲۵ قرارداد دارد، با وضعیت فعلی جدایی‌اش قطعی به نظر می‌رسد.

لوکاس و ناچو ذخیره‌های طلایی رئال هستند، ولی با ۳۳ و ۳۴ سال سن، مشخص نیست به آن‌ها پیشنهاد تمدید ارائه خواهد شد یا خیر. خوسلو و کپا نیز قرضی برای رئال بازی می‌کنند و عملکردشان تا پایان فصل در سرنوشت آن‌ها تعیین کننده خواهد بود. خوسلو بازیکن اسپانیول است و کپا نیز به چلسی تعلق دارد.

منبع: اطلاعات انلاین