کریستیانو رونالدو برنده ۵ توپ طلا در تابستان ۲۰۱۸ یک انتقال خیره‌کننده از رئال مادرید به تورین را تکمیل کرد. او یکی از آخرین خریدهایی بود که در دوران حضور بپه ماروتا در بیانکونری‌ روی کار آمد و ۱۰۱ گل در ۱۳۴ بازی برای غول سری آ به ثمر رساند. رونالدو در دوران حضورش در […]

- اعتراف یک مدیر معروف؛ کار با کریستیانو رونالدو چالش‌برانگیز است!

کریستیانو رونالدو برنده ۵ توپ طلا در تابستان ۲۰۱۸ یک انتقال خیره‌کننده از رئال مادرید به تورین را تکمیل کرد. او یکی از آخرین خریدهایی بود که در دوران حضور بپه ماروتا در بیانکونری‌ روی کار آمد و ۱۰۱ گل در ۱۳۴ بازی برای غول سری آ به ثمر رساند. رونالدو در دوران حضورش در یووه دو قهرمانی لیگ و یک قهرمانی در کوپا ایتالیا به دست آورد، اما کار کردن با او همیشه آسان نبود.

ماروتا درباره آوردن بازیکن بزرگ تاریخ و نحوه عملکردش در پشت صحنه گفته است: «او بازیکن بسیار خوبی بود، هنوز هم هست و مهمتر از همه او یک قهرمان بزرگ است. قهرمان کسی است که بتواند باورها را به هم‌تیمی‌هایش منتقل کند. او کمی احساس رهبری داشت، معروف‌ترین بود و بقیه را به بازی می‌کشاند. بنابراین چالش‌برانگیز بود، اما این موضوع من را عصبانی نکرد.»

رونالدو در منچستریونایتد مشکلاتی درست کرد که منجر به فسخ قراردادش در نوامبر ۲۰۲۲ شد و پل پوگبا نیز در دوران حضورش در اولدترافورد همین کار را انجام داد. ماروتا می‌گوید جذب این هافبک فرانسوی به تورین در سال ۲۰۱۲ سخت‌ترین کار او بود. او اضافه کرد: «معامله بسیار پیچیده‌ای بود. از آنجایی که او از منچستریونایتد آمده بود، قراردادی امضا نکرده بود، بنابراین تیم‌های زیادی او را می‌خواستند. مذاکره برای خرید او دشوار بود، بسیار پیچیده بود.»

پوگبا در سال ۲۰۲۲ به یوونتوس بازگشت اما در فوتبال ایتالیا دچار مصدومیت‌های متعددی شد و در حال حاضر پس از مثبت شدن تست دوپینگش، دوران محرومیت خود را سپری می‌کند. در همین حال، رونالدو در ۳۸ سالگی همچنان با قدرت هرچه تمام‌تر در تیم عربستانی النصر بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی