به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ شامگاه سه شنبه ۱۴ آذر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود الدحیل به پایان رسید. شهاب زاهدی در دقیقه ۶ توانست […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ شامگاه سه شنبه ۱۴ آذر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود الدحیل به پایان رسید. شهاب زاهدی در دقیقه ۶ توانست تنها گل پرسپولیس را به ثمر برساند.

یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: نتیجه ای که گرفتیم آنچه که لیاقتش را داشتیم نبود. قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم ابتدا از حضور هواداران تشکر می کنم. پرتعداد و پرشور تشویق کردند و سپس عذر خواهی می کنم بابت نتیجه ای که به دست آمد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: هر کاری می توانستیم در زمین انجام دادیم‌. نتیجه باید برعکس می شد. به هر حال اتفاقات فوتبالی باعث شد نتیجه نگیریم. از دست دادن پتالتی دردناک بود.

وی ادامه داد: الدحیل هم در بازیسازی خیلی خوب نشان داد. با این حال ما خیلی خوب موقعیت سازی کردیم و توانستیم به دروازه حریف برسیم اما نتوانستیم کار را تمام کنیم. از پنالتی هم باید استفاده می کردیم اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. با توجه به برنامه ریزی جدید لیگ قهرمانان در گروه خوبی دوم شدیم اما طبق قوانین جدید با توجه به ۱۰ گروهه شدن نتوانستیم بالا برویم.

او در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه پرسپولیس امروز دقیقا چه تاکتیکی برای گلزنی داشت تاکید کرد: فکر می کنم شما اصلا امروز بازی را ندیدید. اینجا هم هستید تا سوال حاشیه ای بپرسید. صحبت اولیه ای هم که کردید قطعا اینگونه نیست. یکبار دیگر بازی را ببینید.

گل محمدی در پاسخ به سوال دیگری که از سوی یک خبرنگار دیگر مبنی بر حسرت امروز پرسپولیس و شعارهای هواداران علیه درویش و خودش مطرح شد، تصریح کرد: خیلی سوالات غیر فنی می پرسید. من می دانم شما از کجا خط می گیرید و فکر بازی بعد هستید. می دانم با ذهنیت دیگری دارید می پرسید. شما تا صبح هم سوال فنی بپرسید جواب می دهم. ما در سخت ترین گروه دوم شدیم. امروز هم اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم برنده می شدیم.

سرمربی سرخپوشان درباره اینکه آیا ریشه این مشکلات ربطی به درگیری با مدیرعامل باشگاه دارد یا نه گفت: اینجا جایش نیست. باید در فرصت مناسب باشد.

گل محمدی درباره اینکه چرا از سوال فنی ابتدای مصاحبه ناراحت است گفت: تاکیتیک ما برای گلزنی و خلق موقعیت های گل مشخص بود اما سوال خنده دار بود.

او در ادامه راجع به اینکه چرا پرسپولیس تیم جنگنده داخل زمین نبود یادآور شد: آیا ستاره های امروز الدحیل را می شناسید؟ ما هر مهره هجومی داشتیم را استفاده کردیم. محمد عمری هم تازه به تمرینات آمده بود. اگر ما پنالتی را گل می کردیم این سوالات را نمی پرسیدید.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه مقابل شعار هواداران ایستاد، گفت: بازیکنان ما با تمام وجود بازی می‌کردند و انصافا امروز هر چیزی که داشتند گذاشتند و هر کاری کردند به گل برسند و برنده باشند. در هر صورت این اتفاقات فوتبالی به ضرر ما شد. بازیکنان ما برای ما اثبات شده اند و همیشه که روزهای خوب نداریم. بعضی وقت ها هم اوقات سخت باشگاه است و الان مهم است که بازیکنان را ریکاوری کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.

گل محمدی درباره گل‌هایی که پرسپولیس دریافت کرد و عملکرد خط دفاعی، گفت: به نظرم روی هر دو گل خصوصا گل اول نتوانستیم فضای پشت مدافعان را پوشش بدهیم و از حمله حریف جلوگیری کنیم که خیلی راحت آمدند و در آن فضا پاس دادند. خیلی روی این مورد تاکید داشتیم که وقتی از هافبک ها رد می‌شوند فضای عمق را ببندیم که به نظرم حریف خیلی خوب پاس داد و صحنه سختی بود، بعد از آن گل خوردیم. بیرانوند هم عملکرد خوبی داشت ولی روی توپ برگشتی گل خوردیم. در این بخش باید خیلی کار کنیم.   

سرمربی سرخپوشان در باره گفت و گویش با مغز علی ستاره تیم ملی قطر در الدحیل ادامه داد: او از تیم تعریف کرد و گفت نسبت به سال های گذشته که تیم ما روی زمین کار می‌کند و می دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. درباره این مسائل صحبت می کرد و از بازیکنان تعریف می کرد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تاثیر نبودن پورعلی گنجی در دفاع تاکید کرد: مرتضی مهره ارزشمندی برای ما بود و با تجربه ای که داشت به تیم کمک می‌کرد. در بحث انگیزه در رختکن بازیکن فوق العاده ای بود که خیلی راحت او را از دست دادیم و این مصدومیت بلند مدت یک مقدار واقعا کار را سخت کرد. هم حسین و هم ولسیانی از بازیکنان خوب هستند. هر دو ملی پوش هستند و به نظرم خیلی مهم است که بتوانیم به فرم خوب برگردیم و با تمرینات بیشتر هماهنگی بیشتری در مدافعان ایجاد کنیم.

گل محمدی درباره صحبت با هواداران گفت: واقعا از احساسی که دارند می‌دانیم ناراحت هستند، ما بیشتر ناراحت هستیم. همه ما در رختکن واقعا حال و روز خوبی نداشتیم و چون نتوانستیم انتظار صعود را برآورده کنیم ناراحت بودیم. اگر برنده می‌شدیم حضور هواداران شرط این کار می شد. به هواداران قول می دهم که بیشتر کار کنیم و تمرکز داشته باشیم. اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم بازی را ببریم.

منبع: مـهر