لوئیز جونیور، بازیکن الدحیل پس از پیروزی مقابل پرسپولیس گفت: اینکه در چنین ورزشگاهی بازی کردم، بسیار خوشحالم. با اینکه امروز برای هیچی بازی کردیم و شانسی برای صعود نداشتیم ولی خوب بود زیرا اعتماد به نفسمان برای مسابقات لیگ بالا رفت. برای برد به ایران آمده بودیم و این مهمترین نکته بود. وی ادامه […]

- آرزوی بازیکن الدحیل برای پرسپولیسی‌ها بعد از پرتاب بطری در آزادی!

لوئیز جونیور، بازیکن الدحیل پس از پیروزی مقابل پرسپولیس گفت: اینکه در چنین ورزشگاهی بازی کردم، بسیار خوشحالم. با اینکه امروز برای هیچی بازی کردیم و شانسی برای صعود نداشتیم ولی خوب بود زیرا اعتماد به نفسمان برای مسابقات لیگ بالا رفت. برای برد به ایران آمده بودیم و این مهمترین نکته بود.

وی ادامه داد:‌ از حضور در جو و ورزشگاه لذت بردم. پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان خوب همیشه دوست دارند مقابل تیم‌های خوب بازی کنند.

بازیکن الدحیل در خصوص پرتاب بطری توسط هواداران پرسپولیس گفت: متأسفانه امروز چنین اتفاقات عجیبی افتاد. هوادار، هوادار است و خدا را شکر به کسی صدمه نرسید. ممکن است پرسپولیس جریمه شود و امیدوارم خیلی جریمه نشوند. بازی در این ورزشگاه و با حضور این هواداران همیشه خوب است.

وی در خصوص داوری اظهار داشت: داور عملکرد خوبی داشت و یک پنالتی گرفت که نمی‌دانم درست بود یا خیر. با این حال به نظرم عملکرد خوبی داشت.

بازیکن الدحیل در خصوص روند تیمش در این فصل گفت: ما در گروه سختی قرار داشتیم و تغییر مربی در طول مسابقات خوب نیست و الدحیل مربی خودش را تغییر داد. با این حال از کار کردن با سرمربی جدید خوشحال هستیم و او با فلسفه جدیدی کار می‌کند. خیلی سریع با کادر فنی جدید مطابقت پیدا کردیم که متأسفانه در این فصل نتوانستیم از مرحله گروهی عبور کنیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن الدحیل در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا گفت: گروه بسیار سختی داشتیم و با النصر و پرسپولیس همگروه بودیم. امیدوارم سال آینده از مرحله گروهی صعود کنیم و به دور نیمه‌نهایی برسیم. الدحیل باشگاهی بزرگ است و همیشه می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بجنگیم.

بازیکن الدحیل در مورد رقابت با تیم‌های عربستانی که بازیکنانی مثل رونالدو را دارد، گفت: در نهایت ۱۱ بازیکن در مقابل ۱۱ بازیکن بازی می‌کنند. برای من بازی مقابل پرسپولیس در این فضا و ورزشگاه سخت‌تر از بازی با النصر بود. النصر هم بسیار خوب است و صدرنشین گروه است، اما در فوتبال ۱۱ بازیکن از هر تیم در مقابل هم بازی می‌کنند. شاید باشگاهی پول زیادی خرج کند، اما در زمین پیروز نشود.

منبع: خبـر ورزشی