نگاهی به اسامی گلزنان تیم استقلال در دو بازی اخیر این تیم در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر بیست‌ویکم و بیست‌ودوم در اهواز مشخص می‌کند یکی از بازیکنان استقلال که هنوز هم در این تیم حضور دارد در این شهر گل زیبایی به فولاد خوزستان زده است. مهدی مهدی‌پور که این هفته‌ها به عنوان یکی از […]

- اعتراف هافبک استقلال؛ می‌خواستم از آندو تیموریان تقلید کنم!

نگاهی به اسامی گلزنان تیم استقلال در دو بازی اخیر این تیم در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر بیست‌ویکم و بیست‌ودوم در اهواز مشخص می‌کند یکی از بازیکنان استقلال که هنوز هم در این تیم حضور دارد در این شهر گل زیبایی به فولاد خوزستان زده است.

مهدی مهدی‌پور که این هفته‌ها به عنوان یکی از بازیکنان ثابت در ترکیب تیم استقلال به میدان می‌رود در فصلی که استقلال عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد در هفته دوازدهم لیگ برتر و در اهواز با یک شوت از راه دور در دقیقه ۵۸ دروازه فولاد را باز کرد تا گل سه امتیازی را به اسم خودش ثبت کند.

مهدی مهدی‌پور در حال حاضر در هر ۱۰ مسابقه استقلال در فصل جاری با ۶۸۰ دقیقه بازی و ۸ بار حضور در ترکیب اصلی تیم استقلال جزو نفرات مورد اعتماد جواد نکونام است. سرمربی که در روز شکست یک بر صفر فولاد مقابل تیم فرهاد مجیدی خودش سرمربیگری تیم فولاد را بر عهده داشت.

مهدی‌پور آن شب پس از بازی درباره گل از راه دورش به فولاد این‌طور توضیح داد: شب قبل از مسابقه‌مان، بازی چند سال پیش استقلال و فولاد را می‌دیدم که آندو تیموریان تقریبا از همین زاویه‌ای که من شوت زدم به فولاد گل زد و گل بی‌نظیری بود. خدا را شکر که کمک کرد و توانستم از همان جا گل بزنم.

اما استقلال در همان فصل و در دیدار برگشت باز هم با نتیجه ۲ بر یک برنده شد که حسین‌زاده (۵۳) و صالح حردانی (۷۳) برای استقلال گلزنی کردند.

آبی‌های تهرانی در دیدار رفت فصل گذشته مقابل فولاد خوزستان با نتیجه یک بر یک متوقف شدند که محمد محبی (۶۲) تک گل استقلال را زد. دیدار برگشت تیم استقلال در فصل قبل نیز در هفته بیست‌وسوم با نتیجه ۲ بر صفر و با گل‌های یامگا (۵۲) و مهدی قایدی (۷۷) به سود آبی‌پوشان به پایان رسید.

یادآور می‌شود دیدار هفته یازدهم استقلال و فولاد در شهر اهواز شنبه ۱۸ آذر از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی