میشل اولونگا که در چهار دیدار گذشته الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا یک گل مقابل النصر عربستان و دو گل برابر استقلال تاجیکستان به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده بود، توانست برای نخستین بار تجربه گلزنی در جدال با پرسپولیس را هم به دست بیاورد. این ستاره کنیایی که همراه با تیم ملی کشورش در فروردین ماه […]

- شلیک به قلب میلیون‌ها ایرانی/ قاتل استقلال کابوس پرسپولیس شد

میشل اولونگا که در چهار دیدار گذشته الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا یک گل مقابل النصر عربستان و دو گل برابر استقلال تاجیکستان به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده بود، توانست برای نخستین بار تجربه گلزنی در جدال با پرسپولیس را هم به دست بیاورد.

این ستاره کنیایی که همراه با تیم ملی کشورش در فروردین ماه امسال در ورزشگاه آزادی گلزنی کرده و قبل‌تراز آن هم مقابل سپاهان (سه گل در دو مسابقه) و استقلال (پنج گل در دو دیدار) به ثمر رسانده بود، دیشب هم در یک رقابت حساس توانست دروازه سرخ پوشان ایران را با یک شلیک محکم زمینی و بی‌نقص بزند.

میشل اولونگا که در ابتدای دیدار مقابل پرسپولیس روی نیمکت نشسته بود، در دقیقه ۶۴ همراه با کریم بوضیف به زمین آمد و در خط حمله تیمش قرار گرفت که ۱۹ دقیقه بعد از ورود به زمین با یک شوت دیدنی موفق به گلزنی شد و رویای صعود سرخ پوشان و شادی در ورزشگاه آزادی را در لحظات پایانی خراب کرد.

اولونگا که در هشت مسابقه این فصل لیگ ستارگان قطر هفت گل به ثمر رسانده، در حضور تعویضی مقابل پرسپولیس پس از دریافت پاس رو به جلوی ایمن یحیی و فرار از سمت راست زمین و عبور از سد گئورگی گولسیانی، وارد محوطه جریمه شد و پس از یک سر توپ دیدنی و شوت پای چپ دیدنی دروازه علیرضا بیرانوند را برای دومین بار در این مسابقه باز کرد.

اولونگا در شرایطی که الدحیل در این مسابقه نیاز به پیروزی نداشت، گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا در لحظات پایانی از پرسپولیس پیش بیفتند و در آستانه برتری قرار بگیرند؛ اتفاقی که منجر به خوشحالی الفیحاء عربستان شد.

منبع: خبـر ورزشی