مسکن در این منطقه خریدار ندارد + جدول قیمت
مسکن در این منطقه خریدار ندارد + جدول قیمت

سایت طلا نوشت: منطقه ۲۰ در جنوب تهران قرار دارد و از شمال با بزرگراه آزادگان، از شرق با بزرگراه امام علی، از جنوب با بزرگراه آوینی و از غرب با مبارک‌آباد و صالح‌آباد همسایگی دارد. این منطقه در میان سایر مناطق تهران، جزو کم‌معامله‌ترین مناطق محسوب می‌شود؛ و با این حال در آبان سال […]

- مسکن در این منطقه خریدار ندارد + جدول قیمت

سایت طلا نوشت: منطقه ۲۰ در جنوب تهران قرار دارد و از شمال با بزرگراه آزادگان، از شرق با بزرگراه امام علی، از جنوب با بزرگراه آوینی و از غرب با مبارک‌آباد و صالح‌آباد همسایگی دارد. این منطقه در میان سایر مناطق تهران، جزو کم‌معامله‌ترین مناطق محسوب می‌شود؛ و با این حال در آبان سال جاری تعداد معاملات آن، حدود ۶۰ درصد کاهش داشته است.

سال گذشته تعداد معاملات منطقه ۲۰ تهران، ۸۲ فقره بود که در آبان سال جاری، به ۳۳ معامله رسید و عنوان کم معامله‌ترین منطقه را به خود اختصاص داده است.
قیمت مسکن در این منطقه که جنوبی‌ترین منطقه تهران است، با افزایش ۵۰ درصدی همراه بوده و از هر مترمربع ۲۶ میلیون تومان در آبان سال ۱۴۰۱، به هرمترمربع ۳۹ میلیون تومان رسیده است.
آن‌طور که بررسی فایل‌های واسطه‌گران ملکی نشان می‌دهد، خرید ملک در منطقه ۲۰ تهران، با مبلغی زیر دو میلیارد تومان هم ممکن است؛ برای مثال واحدی ۵۱ متری و ۱۸ سال ساخت در ظهیرآباد، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در شهر ری، برای آپارتمانی ۴۲ متری و ۱۸ سال ساخت، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و در دیلمان، برای واحدی با ۵۰ مترمربع زیربنا و ۱۷ سال ساخت، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در جوانمرد قصاب، برای آپارتمانی با ۶۵ مترمربع زیربنا و ۱۷ سال عمربنا، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون و در همین محله برای واحدی با ۹۰ مترمربع زیربنا و ۵ سال ساخت، ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

- مسکن در این منطقه خریدار ندارد + جدول قیمت

منبع: اطلاعات انلاین