بر اساس گزارش‌ها، فرانک لمپارد در مسیر بازگشت به مربیگری فوتبال است. اسطوره چلسی پس از پایان دوران حضورش به عنوان سرمربی موقت آبی‌ها در پایان فصل گذشته، کار مربیگری را کنار گذاشته اما نامش در لیست مصاحبه نهایی باشگاه شارلوت اف‌سی قرار گرفته و به نظر می‌رسد که به مربیگری نزدیک شده است. با […]

- پیشنهاد آمریکایی برای لمپارد

بر اساس گزارش‌ها، فرانک لمپارد در مسیر بازگشت به مربیگری فوتبال است. اسطوره چلسی پس از پایان دوران حضورش به عنوان سرمربی موقت آبی‌ها در پایان فصل گذشته، کار مربیگری را کنار گذاشته اما نامش در لیست مصاحبه نهایی باشگاه شارلوت اف‌سی قرار گرفته و به نظر می‌رسد که به مربیگری نزدیک شده است.

با اینکه کریستین لاتنزیو برای اولین بار شارلوت را به پلی‌آف هدایت کرد، اما اخراج شد و این تیم MLS اکنون به دنبال مربی جدیدی می‌گردد. شارلوت ۵-۲ به نیویورک ردبولز در بازی رفت باخت و راه خود را از لاتنزیو جدا کرد. آنها اکنون در جستجوی سومین سرمربی دائمی قبل از شروع فصل سوم باشگاه هستند. طبق گزارش نشریه اتلتیک، شارلوت اکنون به پایان مراحل مصاحبه خود نزدیک شده و لمپارد که مربیگری دربی و اورتون را نیز در کارنامه دارد، در میان گزینه‌های احتمالی این پست قرار دارد.

با این حال، انتخاب او قطعی نیست به این دلیل که دین اسمیت، مربی سابق استون‌ویلا نیز در این لیست حضور دارد. اسمیت در فصل گذشته مربی لستر بود، اگرچه نتوانست از سقوط باشگاه به چمپیونشیپ جلوگیری کند. چیزی که ممکن است نتیجه را به نفع لمپارد تغییر دهد، تجربه قبلی او در MLS است. این مرد ۴۵ ساله در آمریکای شمالی با باشگاه نیویورک سیتی به دوران بازی خود پایان داد.

منبع: خبـر ورزشی