روند قهرمانی‌های پنج‌گانه پرسپولیس از لیگ شانزدهم استارت خورد و چند ماه قبل از نخستین قهرمانی این تیم برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت قرمزها با صراحت مدعی شد در آینده جدول رده‌بندی لیگ برتر پیرامون وضعیت پرسپولیس بهترین نظر را خواهد داد. برانکو روز ۱۵ آذر سال ۱۳۹۵ در گفت‌وگو با زیرنویس با رد این ادعا […]

روند قهرمانی‌های پنج‌گانه پرسپولیس از لیگ شانزدهم استارت خورد و چند ماه قبل از نخستین قهرمانی این تیم برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت قرمزها با صراحت مدعی شد در آینده جدول رده‌بندی لیگ برتر پیرامون وضعیت پرسپولیس بهترین نظر را خواهد داد.

برانکو روز ۱۵ آذر سال ۱۳۹۵ در گفت‌وگو با زیرنویس با رد این ادعا که پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند گفت: اصلا اینطور نیست. پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند؟ برای شمردن موقعیت‌های پرسپولیس در جریان یک مسابقه انگشت کم می‌آورید.

او همچنین در ادامه با پیش‌بینی آینده خوب برای پرسپولیس تاکید کرد: اجازه بدهید من سکوت کنم و جدول در مورد پرسپولیس حرف بزند. این حرف‌ها را یک هوادار بر زبان نمی‌آورد بلکه کسی می‌گوید که در حال زندگی کردن با تیم است و شرایط پرسپولیس را کاملا درک می‌کند.

زیرنویس‌گردی| برانکو: برای شمردن موقعیت‌های پرسپولیس انگشت کم می‌آورید!

منبع: خبـر ورزشی