به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمدرضا اورعی لژیونر هندبال ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با روابط عمومی فدراسیون هندبال با بیان اینکه من هندبال را از ۱۰ سالگی در مدرسه و با معلم ورزش‌ام آقای روزبان شروع کردم، گفت: پس از آن با مربیان پایه آقای بختی و آقای تبریزی هندبال را ادامه دادم تا […]

- در مسابقات قهرمانی آسیا به دنبال سکو هستیم/ لیگ رومانی بسیار با کیفیت است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمدرضا اورعی لژیونر هندبال ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با روابط عمومی فدراسیون هندبال با بیان اینکه من هندبال را از ۱۰ سالگی در مدرسه و با معلم ورزش‌ام آقای روزبان شروع کردم، گفت: پس از آن با مربیان پایه آقای بختی و آقای تبریزی هندبال را ادامه دادم تا اینکه سال ۹۴ وقتی در ثامن الحجج بودم، از سوی آقای علیرضا حبیبی به تیم ملی دعوت شدم. 

وی با بیان اینکه طی سال‌های هندبالم در تیم‌های بسیاری بازی کردم، ادامه داد: در باشگاه‌های ثامن‌الحجج، مرودشت، کازرون و زاگرس اسلام آباد غرب بازی کردم که سال‌های خوبی هم داشتم. سپس راهی سربازی شدم و فصل را با تیم کازرون تمام کردم و راهی سپاهان شدم که آن دو سال جزو بهترین سال‌های هندبالی من بود. امسال هم وارد لیگ رومانی شدم و در تیم «پوتاسیا توردا» رومانی بازی می‌کنم. 

اورعی درباره وضعیت و شرایط لیگ هندبال رومانی نیز اضافه کرد: اگر بحث باشگاه دیناموبخارست را جدا کنیم، سایر تیم‌ها بازی‌های نزدیکی دارند و نتایج قابل پیش بینی نیست. 

وی در مورد بازی‌های انتخابی المپیک پاریس نیز اظهار داشت: در این مسابقات قطعا روند رو به رشدی نسبت به بازی‌های آسیایی هانگژو داشتیم. فکر می‌کنم این روند پیشرفت در مسابقات قهرمانی آسیا ادامه پیدا خواهد کرد. 

اورعی با بیان اینکه وضعیت مسابقات آسیایی با انتخابی المپیک متفاوت است، گفت: در قهرمانی آسیا و انتحابی جهان ۴ سهمیه به تیم‌ها تعلق می‌گیرد و همه تیم‌ها با بالاترین توان خود پا به این مسابقات می‌گذارند. من فکر می‌کنم در گروه خوبی هم قرار گرفتیم، اما بازی سختی با کره‌جنوبی خواهیم داشت و در مرحله بعدی هم شرایط سخت‌تر می‌شود، چون ۸ تیم سرسخت برای مدال و جواز جهانی می‌جنگند. 

لژیونر لیگ هندبال رومانی در پایان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا از شانس‌های خوب ما برای کسب مدال است و امیدواریم بتوانیم در خوشبینانه‌ترین حالت مدال بگیریم و در بدبینانه‌ترین حالت جواز جهانی را کسب کنیم اگر وزارت ورزش تیم را حمایت و تورنمنت‌های خیلی خوب داشته باشیم تا با بهترین شرایط بدنی و روانی وارد مسابقات شویم، رفتن روی سکو دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا