بارسلونا در این فصل در خط حمله خود مشکلاتی داشته اسسست. روبرت لواندوفسکی عملکرد ضعیفی در اکثر مقاطع این فصل از خود نشان داده اما با این وجود ژاوی سرمربی بارسا تا جایی که ممکن بوده ترجیح داده از او در ترکیب تیم استفاده کند مگر در مواقعی خاص، مثل زمانی که این مهاجم لهستانی […]

- این بازیکن با ژاوی اختلاف دارد/ جدایی او از بارسلونا حتمی شد؟

 بارسلونا در این فصل در خط حمله خود مشکلاتی داشته اسسست. روبرت لواندوفسکی عملکرد ضعیفی در اکثر مقاطع این فصل از خود نشان داده اما با این وجود ژاوی سرمربی بارسا تا جایی که ممکن بوده ترجیح داده از او در ترکیب تیم استفاده کند مگر در مواقعی خاص، مثل زمانی که این مهاجم لهستانی مصدوم شد.

فران تورس به عنوان جانشین لواندوفسکی به حساب می‌آید اما با وجود شروع خوب او دراین فصل، این بازیکن دقایقی کمی فرصت بازی کردن پیدا کرده است. اکثر زمان‌هایی هم که به بازی گرررفته شده در پست وینگر چپ یا راست بوده که اصلا مورد علاقه او نیست و همین موضوع باعث ناراحتی تورس شده است.

روزنامه آ اس اسپانیا در گزارشی نوشته وکلای تورس رابطه خوبی با ژاوی و کادر او ندارند و احساس می‌کنند که این بازیکن ۲۳ ساله از حمایت سرمربی تیم برخوردار نیست و با وجود فرم خوبی که دارد به اندازه لیاقتش به او بازی نمی‌رسد.

با آمدن ویتور روکه که قرار است از ژانویه به بارسلونا بیاید، به نظر می رسد تورس شانس تورس برای بازی کردن در بارسلونا از این هم کمتر شود و با این شرایط جدایی او از بارسا کاملا محتمل به نظر می‌رسد. بارسا نیز با این جدایی مشکلی نخواهد داشت چون بیشتر به بهبود شرایط اقتصادی خود می‌اندیشد تا نگه داشتن بازیکن نیمکت نشینی مثل تورس.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی