به گزارش زیرنویس به نقل از خبرگزاری آناتولی، ارتش اشغالگران قدس ادعا کرد که تعداد نظامیان این رژیم که در درگیری‌ها در نوار غزه به هلاکت رسیده اند، به ۸۳ نفر افزایش یافته است. از سوی دیگر، به گزارش الجزیره، ارتش صهیونیست ها با اعتراف به هلاکت یک افسر دیگر در نبردهای شمال غزه، تعداد […]

به گزارش زیرنویس به نقل از خبرگزاری آناتولی، ارتش اشغالگران قدس ادعا کرد که تعداد نظامیان این رژیم که در درگیری‌ها در نوار غزه به هلاکت رسیده اند، به ۸۳ نفر افزایش یافته است.

از سوی دیگر، به گزارش الجزیره، ارتش صهیونیست ها با اعتراف به هلاکت یک افسر دیگر در نبردهای شمال غزه، تعداد کشته شدگان نظامی این رژیم در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۰ نفر اعلام کرد.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی از ۲۷ اکتبر حملات زمینی به شمال نوار غزه و در ۳ دسامبر به منطقه خان یونس در جنوب غزه که از سوی تل آویو «منطقه امن» اعلام شده بود را آغاز کرد؛ اما با مقاومت شدیدی از سوی مبارزان فلسطینی مواجه شد، به نحوی که مجبور است آمار تلفات نظامیان خود را بسیار کمتر از تعداد واقعی آن رسانه‌ای کند.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی با ارائه آمار قطره چکانی از نظامیان به هلاکت رسیده خود در تجاوز زمینی به نوار غزه در تلاش است روحیه سربازانش را حفظ کند.

این در حالی است که فایز الدوری کارشناس مسائل نظامی در شبکه خبری الجزیره با اشاره به سانسور نظامی رژیم صهیونیستی تصریح کرد که اشغالگران به تلفات خود در عملیات غزه اذعان نمی‌کنند، اما به صورت تدریجی مجبور به افشای آن هستند. لذا پیش‌بینی می‌شود غافلگیری‌های جدیدی در آینده در راه خواهد بود.

در روزهای پیش، گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرده بود که یک یگان پیاده دشمن صهیونیستی را در داخل یک ساختمان در منطقه التوام واقع در شمال غرب غزه در کمین خود گرفتار کرده و در این کمین از بمب‌های ضد نفر و خمپاره‌های ضد زره و گلوله باران شدید استفاده کرده اند. در این عملیات حداقل ۱۰ نظامی صهیونیست کشته شدند.

همچنین، ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته اذعان کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی در غزه در هفتم اکتبر گذشته تاکنون بیش از ۴۰۰ نظامی اسرائیلی کشته شدند.

منبع: مـهر