ترکیب تیم استقلال در بازی قبل مقابل ذوب آهن (که در تاریخ چهارم آذر ماه برگزار شد) مشخص می‌کند شاگردان جواد نکونام تنها با یک تغییر اجباری در پستی که محمد حسین مرادمند در آن بازی می‌کرد مقابل ذوب آهن به میدان رفتند. استقلال در دقیقه ۴۰ بازی مقابل تراکتور به دلیل مصدومیت محمد حسین […]

- فقط یک اتفاق ترکیب استقلال مقابل فولاد را تغییر می‌دهد

ترکیب تیم استقلال در بازی قبل مقابل ذوب آهن (که در تاریخ چهارم آذر ماه برگزار شد) مشخص می‌کند شاگردان جواد نکونام تنها با یک تغییر اجباری در پستی که محمد حسین مرادمند در آن بازی می‌کرد مقابل ذوب آهن به میدان رفتند.

استقلال در دقیقه ۴۰ بازی مقابل تراکتور به دلیل مصدومیت محمد حسین مرادمند مجبور شد ترکیب خود رو با حضور امید حامدی‌فر تغییر بدهد و این تغییر که از سوی کادرفنی مورد تایید قرار گرفت با ادامه دار شدن مصدومیت مرادمند در بازی بعد مقابل ذوب آهن هم اعمال شد تا امید حامدی‌فر در جمع ۵ هافبک تیم استقلال در خط میانی بایستد. حالا و در آستانه دیدار حساس روز شنبه مقابل فولاد خوزستان تنها عاملی که می‌تواند ترکیب ۱۱ نفره ثابت استقلال را دستخوش تغییر کند آسیب دیدگی احتمالی یکی از این ۱۱ بازیکن در فاصله ۴۸ ساعت مانده تا بازی استقلال خواهد بود.

از اردوی تیم استقلال نیز خبر می‌رسد این تیم در روزهای اخیر و در بازی‌های دوستانه درون تیمی بین تیم‌های نارنجی و سبز ترکیب اصلی خود را در قالب تیم سبز به میدان فرستاده و به نظر نمی‌رسد جواد نکونام تصمیمی برای تغییر دادن ترکیب تیمش داشته باشد.

منبع: خبـر ورزشی