استقلال سقف بودجه را رعایت کرده است/ اجاره ۴۵ میلیونی خانه بلانکو
استقلال سقف بودجه را رعایت کرده است/ اجاره ۴۵ میلیونی خانه بلانکو

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه باشگاه استقلال از قوانین تخطی نکرده است، گفت: جلسه برگزار و نقطه نظر‌هایی مطرح و مستندات آن هم ارائه شد. وی در واکنش به صحبت‌های وکلای باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه استقلالی‌ها ۶ مورد نقض قانون […]

- استقلال سقف بودجه را رعایت کرده است/ اجاره ۴۵ میلیونی خانه بلانکو

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه باشگاه استقلال از قوانین تخطی نکرده است، گفت: جلسه برگزار و نقطه نظر‌هایی مطرح و مستندات آن هم ارائه شد.

وی در واکنش به صحبت‌های وکلای باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه استقلالی‌ها ۶ مورد نقض قانون در سقف قرارداد‌ها داشته‌اند، اضافه کرد: عدد سقف بودجه در سایت سازمان لیگ ثبت می‌شود و در اختیار باشگاه استقلال نیست که با پیامک تغییر کند یا بتوانیم آن را مدیریت کنیم. در سامانه، سقف باشگاه استقلال مشخص بود و خودم در مصاحبه‌ای اعلام کردم که سقف ما ۳۲۵ میلیارد تومان بوده است و ریالی از آن فراتر نرفته‌ایم چرا که امکان ثبت وجود نداشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: این اتفاق فقط برای ما نبود و برای همه باشگاه‌های لیگ برتر اتفاق افتاده است. باشگاه‌ها در سامانه مدارک خود را ثبت و مستندات را آپلود می‌کردند و امکان تخطی از آن وجود نداشت. در مورد قرارداد مهدی هاشمی نسب باید بگویم وقتی خواستیم ثبت کنیم سامانه خطا داد و متوجه شدیم سقف قرارداد پر شده است، به همین منظور برخی از قرارداد‌ها را کاهش دادیم تا قرارداد او هم امکان ثبت داشته باشد.

خطیر در مورد موارد مطرح شده از سوی وکلای پرسپولیس ادامه داد: در مورد رضایتنامه (محمدرضا) خالدآبادی دلایل حقوقی خودمان را داشتیم و به دوستان هم آن را ارائه کردیم. قرارداد (کوین) یامگا هم مربوط به گذشته است و نمی‌توان آن را تغییر داد. در خصوص خدمات رفاهی قرارداد گوستاوو بلانکو، بحث تعهدی است که برای آپارتمان محل سکونت وی داریم که ماهیانه ۴۵ میلیون تومان است.

وی درباره قرارداد سعید مهری هم گفت: این را اعلام کرده‌ایم که در نیم‌فصل دوم قرارداد این بازیکن تغییر می‌کند. قرارداد او را به دلیل شرایط سقف قرارداد، ۱۶۰ میلیون تومان ثبت کرده‌ایم و باید اصلاح شود.

باشگاه خبرنگاران