به گزراش زیرنویس، محمد پاینده با تاکید بر پتانسیل حزب همت در زمینه مطالبه گری گفت : بزودی حزب همت در زمینه مطالبه گری و  رفع مشکلات جامعه   در سراسر کشور گام بزرگی بر می دارد . وی با بیان اینکه این مطالبه گری در همه زمینه های سیاسی ،اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی انجام […]

به گزراش زیرنویس، محمد پاینده با تاکید بر پتانسیل حزب همت در زمینه مطالبه گری گفت : بزودی حزب همت در زمینه مطالبه گری و  رفع مشکلات جامعه   در سراسر کشور گام بزرگی بر می دارد .

وی با بیان اینکه این مطالبه گری در همه زمینه های سیاسی ،اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی انجام خواهد شد افزود  : این حزب صدای مردم است و با پیگیری مطالبات مردم از مسئولان از طریق انجام مکاتبات اداری ، در صورت بی توجهی مسئول مربوطه ، افشاگری خواهد کرد.

پاینده با تاکید بر اینکه هیچ حاشیه امنی برای مسئولان وجود ندارد و در صورت مشاهده فساد ، افشاگری خواهد شد گفت : به تلاش برای مطالبه گری در  حزب  و رصد مشکلات و پیگیری مطالبات مردم از مسئولان ادامه می دهیم .

پاینده خاطرنشان کرد : با انتخاب مسئولان مطالبه گر در همه استان ها ، در نظر داریم این مطالبه گری برای خدمت به جامعه اجرایی شود.

وی گفت : حزب همت علاوه بر فعالیت سیاسی ، در زمینه  مطالبه گری در برخی نقاط کشور درخشان ظاهر شده و همین عرصه باعث جذب بسیاری از فعالان اجتماعی و سیاسی به حزب شده است .

مسئول مطالبه گری حزب همت کشور ابراز امیدواری کرد  : مسئولان  مطالبه گری حزب همت در همه استان ها با انتخاب چهره های دلسوز و متعهد به عنوان مسئولان کمیته های مطالبه گری شهرستان های تابعه استان ، بانی رفع مشکلات و مطالبات جامعه شوند.

محمد پاینده گفت : ظرفیت های حزب همت در زمینه شناسایی  مطالبه گری می تواند باعث رفع مشکلات در حوزه های مختلف جامعه شود و به طور حتم این اقدامات ، افزایش امید مردم به آینده و نشاط جمعه و همچنین امیدواری بیشتر مردم به خدمات نظام جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.

منبع خبر: رکنـا