شب تاریخی که مرد اسپانیایی رقم زد
شب تاریخی که مرد اسپانیایی رقم زد

به نقل از اسپورت، در یکی از بازی‌های حساس هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس آستون‌ویلا در ویلاپارک از منچسترسیتی پذیرایی کرد. این بازی در نهایت با یک پیروزی به سود ویلا به پایان رسید تا این تیم جای سیتی را در رده سوم جدول رده‌بندی بگیرد. اونای امری به عنوان سرمربی بار‌ها برابر گواردیولا صف‌آرایی […]

- شب تاریخی که مرد اسپانیایی رقم زد

به نقل از اسپورت، در یکی از بازی‌های حساس هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس آستون‌ویلا در ویلاپارک از منچسترسیتی پذیرایی کرد. این بازی در نهایت با یک پیروزی به سود ویلا به پایان رسید تا این تیم جای سیتی را در رده سوم جدول رده‌بندی بگیرد.

اونای امری به عنوان سرمربی بار‌ها برابر گواردیولا صف‌آرایی کرده است، اما این برای نخستین بار بود که تیم او توانست به پیروزی دست پیدا کند تا شب تاریخی را تجربه کند. از سال ۲۰۱۴ این برای نخستین بار بود که آستون‌ویلا توانست در دیدار برابر سیتی به پیروزی برسد. ویلا با هدایت اونای امری چهاردهمین پیروزی پیاپی خانگی خود را تجربه کرد که این هم یک رکورد است.

دیدار ویلا برابر سیتی یک واقعیت دیگر را هم روشن کرد و آن هم اینکه منچسترسیتی در غیاب رودری شکست می‌خورد. سیتی برای چهارمین بار در فصل جاری در غیاب هافبک اسپانیایی خود شکست خورد.

آستون‌ویلا در دیدار برابر همشهری‌ها با شایستگی کامل به پیروزی رسید؛ به طوری که شاگردان اونای امری ۲۲ شوت به طرف دروازه سیتی زدند. این در حالی بود که سیتی تنها دو شوت زد. فرصت گلزنی آستون‌ویلا ۲.۰۴ بود این در حالی است که این عدد برای سیتی ۰.۸۳ بود. آستون‌ویلا شش ضربه کرنر زد. این در حالی است که سیتی حتی یک ضربه کرنر هم نداشت و همین نشان می‌دهد که تیم امری کاملا با شایستگی به پیروزی رسید.

باشگاه خبرنگاران