به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل، اظهار کرد: با تفویض این اختیارات که آماده هستم به صورت مکتوب نیز بنویسم، انتظار داریم تا موانع و مشکلات در این استان در حوزه قضائی برطرف شود. وی خدمت به مردم را زمینه ساز جلب رضایت […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل، اظهار کرد: با تفویض این اختیارات که آماده هستم به صورت مکتوب نیز بنویسم، انتظار داریم تا موانع و مشکلات در این استان در حوزه قضائی برطرف شود.

وی خدمت به مردم را زمینه ساز جلب رضایت الهی برشمرد و تصریح کرد: همه مسئولان این استان پای کار هستند ولی ما کمتر از عملکرد خود راضی هستیم چرا که قدر این ملت و دستاوردهای نظام را نمی‌دانیم.

رئیس قوه قضائیه گفت: باید قدر این نعمت را که در مقطعی زندگی می‌کنیم که عالی‌ترین مسئولیت بر عهده رهبری معظم انقلاب و مردم مؤمن است، بدانیم و بیش از هر زمان دیگر در این حوزه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام اژه‌ای افزود: ما امروز با مردمی صبور و متدین روبه‌رو هستیم که باید قدر این نعمت را نیز بدانیم چرا که این ملت بی‌ادعا در همه صحنه‌ها حضور داشته و جهاد و شهادت را نیز پشت سر گذاشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر مسئولان استان به صورت متحد و یک صدا مشکلاتی را به سران قوا ارجاع دهند، ما آماده هستیم آنها را مصوب و اعلام کنیم.

حجت‌الاسلام اژه‌ای به مشکلات متعدد کشور اشاره کرد و ادامه داد: برای رفع این مشکلات باید عقلایی فکر کرده و با اولویت و اصل و فرع قرار دادن آنها را رفع کنیم.

وی به موضوع کم آبی در کشور اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت آب در کشور بسیار مهم است و باید در استان‌ها نیز برنامه‌ریزی‌ها به صورت منظم و منسجم انجام شود.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: هر چه در استان اردبیل در اولویت قرار دارد باید به صورت عقلایی برطرف شده و در رفع و رجوع آن تلاش بیشتری کنیم.

منبع: مـهر