به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مارینوس اوزونیدیس پس از دیدار دو تیم گل گهر و تراکتور، اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی برای ۲ تیم نبود. عملکرد تیم ما در نیمه اول برایم سورپرایز بزرگی بود. فکر می‌کنم در بازی و پاس دادن کمی ترسیدیم. تراکتور هم نتوانست در نیمه اول شانس آنچنانی به […]

- بکش زیرش بازی نمی‌کنیم/ مشکل ما داوری نبود، خوب نبودیم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مارینوس اوزونیدیس پس از دیدار دو تیم گل گهر و تراکتور، اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی برای ۲ تیم نبود. عملکرد تیم ما در نیمه اول برایم سورپرایز بزرگی بود. فکر می‌کنم در بازی و پاس دادن کمی ترسیدیم. تراکتور هم نتوانست در نیمه اول شانس آنچنانی به وجود بیاورد، ولی بازهم بهتر کار کردند.

وی افزود: بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم. تلاش کدریم در نیمه دوم بازی کنیم. در نیمه دوم بهتر بودیم و شایستگی رسیدن به یک گل را داشتیم. نتیجه خوبی برای ما نبود. کیفیت لازم را داریم که مقابل این تیم‌ها نتیجه بگیریم، اما مهم است که بازیکنان خودشان را بیشتر باور کنند. در نیمه دوم هم نشان دادیم کیفیت لازم را داریم که تیم برتر زمین باشیم. در نیمه اول تمام جنگ‌ها را مقابل حریف از دست دادیم.

سرمربی گل گهر گفت: از بدشانسی اواخر نیمه یک گل خوردیم. نیمه دوم به بازی برگشتیم، ۳-۲ شانس هم ایجاد کردیم، اما نتوانستیم به گل برسیم. این بازی باید درس خیلی خوبی برای ما باشد. در ۲ نیمه دیدیم که باید چکار کنیم. تیمی نیستیم که همیشه بخواهیم بازی مستقیم کنیم. اصلا تمرینی نکرده‌ایم که زیر توپ بزنیم. در نیمه دوم وقتی شروع به پاسکاری کردیم کیفیت خودمان را نشان دادیم. این بازی تمام شد. از الان باید برای بازی بعدی تمرکز کنیم.

اوزونیدیس در خصوص بازیکنان مصدوم تیمش مانند تی ورده، گلزاری و فلاح، عنوان کرد: چند بازیکن مصدوم داشتیم، ولی باید در مورد بازیکنانی که هستند صحبت کنیم. نمی‌توانم بگویم چقدر طول می‌کشد، چون از قبل درد‌هایی داشتند. همه بازیکنان تیم ما خوب هستند. چون آن‌ها نبودند نباختیم. باختیم، چون نیمه اول خوب کار نکردیم.

وی در مورد داوری این دیدار اظهار داشت: یکبار در مورد داوری صحبت کردم و دیگر نمی‌خواهم به این موضوع بپردازم. امروز مشکل داوری نبود، مشکل خود ما و اجرایمان در نیمه اول بود. باختیم، چون در نیمه اول خوب نبودیم، اما از عملکرد بازیکنان در نیمه دوم نمی‌توانم شکایت کنم، چون خوب کار کردیم.

سرمربی گل گهر تصریح کرد: هر ۲ تیم خوب بودند، ولی ما در نیمه اول شاید جسارت لازم را نداشتیم. مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود، ولی این بازی تمام شد. نیاز داریم که تمرکزمان را روی بازی بعدی بگذاریم تا ۳ امتیاز از دست رفته امروز را جبران کنیم. بار دیگر می‌گویم همانطور که در رختکن به بازیکنان گفتم؛ بازیکنان ما باید خودشان را بیشتر باور کنند. کیفیت آن‌ها بالاتر از این است. فوتبال همین است. یک بازی خوش شانس هستید و یک بازی شانس ندارید، ولی همه این‌ها راهیست که نشان می‌دهد باید چکار کنیم و اشتباهاتمان را بفهمیم. وقت زیادی نداریم که بابت این نتیجه مغموم باشیم. باید سریع به حالت اولمان برگردیم و برای بازی بعدی آماده شویم. 

وی درمورد اینکه به نظر می‌رسد، گل گهر یکی دو بازیکن در خط حمله و هافبک کم دارد، گفت: الان وقت صحبت در این مورد نیست. این شغل من است. به صورت رسمی هم هیچ وقت در این مورد صحبت نمی‌کنم. ما همیشه به بازیکنانی که داریم فکر می‌کنیم. به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا