به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، در سایه تداوم حمایت‌های گسترده آمریکا، ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی به بمباران نقاط مختلف نوار غزه و ارتکاب جنایت‌های وحشیانه ادامه می‌دهد. در جریان بمباران یک خانه در اردوگاه «الشابوره» واقع در رفح در جنوب نوار غزه ۲۰ فلسطینی به شهادت رسیدند. در خان یونس نیز، پیکر ۱۳ […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، در سایه تداوم حمایت‌های گسترده آمریکا، ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی به بمباران نقاط مختلف نوار غزه و ارتکاب جنایت‌های وحشیانه ادامه می‌دهد.

در جریان بمباران یک خانه در اردوگاه «الشابوره» واقع در رفح در جنوب نوار غزه ۲۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

در خان یونس نیز، پیکر ۱۳ شهیدِ بمباران ۲ منزل مسکونی در غرب این شهر به بیمارستان ناصر منتقل شده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که چندین فلسطینی نیز در نتیجه بمباران خانه‌ای در شهرک «الحکر» در دیر البلح واقع در مرکز نوار غزه زخمی شدند یا به شهادت رسیدند.

نظامیان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی مدرسه‌ای در بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه را به محاصره درآورده‌اند. محاصره این مدرسه در حالی انجام می‌شود که هزاران آواره فلسطینی در آن مستقر هستند.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی چندین نقطه از غزه را به شدت گلوله‌باران می‌کند و ده‌ها فلسطینی در نتیجه هدف قراردادن مناطق پیرامونی مدارس وابسته به آژانس آن روا سازمان ملل متحد به شهادت رسیده‌اند.

وی تاکید کرد که اشغالگران هر جنبنده‌ای را در شمال نوار غزه هدف قرار می‌دهند و در سایه تعطیلی بیمارستان‌ها اوضاع بهداشتی این مناطق فاجعه‌بار است.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی یک مسجد را در اردوگاه «الجدید» واقع در منطقه النصیرات در مرکز نوار غزه و یک مسجد دیگر را در میان بازار اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه ویران و صدها بمب دودزا را در مناطق مختلف شمال نوار غزه پرتاب کرد.

منبع: مـهر