ادنالدو رودریگز توسط دیوان دادگستری ریودوژانیرو، از ریاست فدراسیون فوتبال برزیل برکنار شد. خوزه پردیز تا زمان برگزاری انتخابات جدید، به عنوان رئیس موقت این نهاد فعالیت خواهد کرد. پرونده رودریگز در سال ۲۰۱۷ به دلیل اینکه دیوان دادگستری ملی برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و انتخاب او به عنوان رئیس را زیر سوال برد، در […]

- رئیس فدراسیون فوتبال برزیل برکنار شد

ادنالدو رودریگز توسط دیوان دادگستری ریودوژانیرو، از ریاست فدراسیون فوتبال برزیل برکنار شد. خوزه پردیز تا زمان برگزاری انتخابات جدید، به عنوان رئیس موقت این نهاد فعالیت خواهد کرد.

پرونده رودریگز در سال ۲۰۱۷ به دلیل اینکه دیوان دادگستری ملی برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و انتخاب او به عنوان رئیس را زیر سوال برد، در دستور کار قرار گرفت. در آن زمان قوانین انتخابات فدراسیون نیز تغییر کرد.

فیفا پیش از این در این مورد هشدار داده بود که برکناری ادنالدو رودریگز مورد قبول این نهاد نیست و می‌تواند برای فوتبال برزیل تبعاتی داشته باشد، زیرا فدراسیون فوتبال برزیل یک نهاد خصوصی است.

فعلا رودریگز واکنشی به این تصمیم نشان نداده است اما باید صبر کنیم و ببینیم به حکم اخراجش اعتراض خواهد کرد یا خیر.

کنار رفتن او از فدراسیون فوتبال برزیل و تحولات در این نهاد می‌تواند بر تصمیم انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی تیم فوتبال این کشور تاثیراتی داشته باشد.

منبع: خبـر ورزشی