یدالله اکبری در گفت و گو با خبرنگار مهر به ارزیابی شرایط آبی پوشان برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر پرداخت و گفت: استقلال سخت‌ترین روزها را سپری کرد و با همدلی که در مجموعه استقلال بوجود آمد به صدر جدول رسید. صدری که پرسپولیس و سپاهان بدنبال رسیدن به آن هستند. این پیشکسوت […]

یدالله اکبری در گفت و گو با خبرنگار مهر به ارزیابی شرایط آبی پوشان برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر پرداخت و گفت: استقلال سخت‌ترین روزها را سپری کرد و با همدلی که در مجموعه استقلال بوجود آمد به صدر جدول رسید. صدری که پرسپولیس و سپاهان بدنبال رسیدن به آن هستند.

این پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: با این حال عوامل پنهان به دنبال این است که آرامش را از استقلال بگیرند. شاید انتظار چنین نتایجی نداشتند و این اتفاق آنها را خشمگین کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که نبود مرادمند باعث ناهماهنگی در خط دفاع استقلال شده است گفت: در اینکه نبود مرادمند تاثیرگذار بوده شکی نیست چون باید کادر فنی دست به تغییر در خط دفاع بزند، مرادمند هم مدافع هوشیاری است هم گل زنی می‌کند و رهبری خط دفاع را هم به عهده دارد و آرزو می‌کنیم هرچه زودتر بهبود پیدا کرده و دوباره به دفاع استقلال باز گردد.

هافبک سابق آبی پوشان ادامه داد: البته استقلال مدافعان خوبی برای جایگزینی مرادمند داشته که در غیاب این بازیکن وظایف خود را در دفاع به خوبی انجام داده‌اند، باشناختی که از نکونام دارم اعتقاد دارم او متکی به فرد نیست و از داشته‌هایش به خوبی بازی می‌گیرد.

اکبری ادامه داد: البته این تیم برای نیم فصل نیاز به تقویت دارد و باید چند مهره توانمند و خوب را به خدمت بگیرد. مدیران استقلال باید در نقل و انتقالات نیم فصل خواسته‌های نکونام را اجابت کنند تا استقلال بتواند در نیم فصل دوم با قدرت بیشتری لیگ را شروع کند.

اکبری در خصوص دیدار هفته دوازدهم استقلال برابر فولاد خوزستان که در اهواز برگزار خواهد شد گفت: نکونام چند سال در فولاد کار کرده و می‌داند که بازی سختی خواهد داشت شناخت او از فولاد می‌تواند در نتیجه تاثیرگذار باشد. فولادی‌ها شرایط خوبی در جدول ندارند و برای اینکه از انتهای جدول جدا شوند نیاز به پیروزی در این دیدار دارند.

یدالله اکبری ادامه داد: آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و مقابل استقلال انتحاری بازی خواهند کرد بازیکنان استقلال هم باید هوشیار باشند و فریب جایگاه فولاد را نخورند و خود را از پیش برنده ندانند و با تمام توان بازی کنند تا بتوانند با پیروزی در این دیدارموقعیت خود را در جدول مستحکم‌تر کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استقلال دو بازی سخت برابر فولاد و پرسپولیس خواهد داشت هواداران باید از تیم حمایت کنند استقلال فصل سختی را شروع کرد اما اتحاد مجموعه و هواداران باعث موفقیت این تیم شد. پس طرفداران استقلال در این روزها باید بیشتر از تیم حمایت کنند تا این تیم بتواند در دو دیدار آینده پیروز از زمین خارج شود.

منبع: مـهر