قسام ۲۱نظامی صهیونیست را در ۲عملیات هدف قرار داد
قسام ۲۱نظامی صهیونیست را در ۲عملیات هدف قرار داد

گردان‌های قسام اعلام کرد که در دو عملیات ۲۱ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و آن‌ها را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است.

 

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام اعلام کرد که طی دو عملیات ۲۱ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در محور شرق شهر خان‌یونس موفق شده‌اند با انفجار ۳ بمب ضدنفر، ۱۵ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند و آنان را به هلاکت رسانده و یا زخمی کنند.

همچنین در جریان درگیری‌ها در این منطقه مبارزان قسام با ۶ تن از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شدند و ضمن به هلاکت‌رساندن یا زخمی‌کردن آن‌ها توانستند کنترل یک روبات را که در اختیار نظامیان صهیونیست بود به دست بگیرند.

تک‌تیراندازان گردان‌های قسام دو نظامی صهیونیست را با تفنگ موسوم به «غول» در شمال شرق خان‌یونس هدف قرار دادند.

استحکامات ارتش رژیم صهیونیستی در محورهای شمال و شرق شهر خان‌یونس نیز با خمپاره‌های گردان‌های قسام هدف قرار داده شد.

علاوه بر این یک بولدوزر نظامی در محور شرق خان‌یونس توسط گردان‌های قسام به وسیله راکت «تاندوم» هدف قرار گرفت. ۳ تانک ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این منطقه با راکت‌های «یاسین ۱۰۵» از سوی مبارزان قسام هدف قرار داده شد.

همچنین گردان‌های قسام اعلام کرد که یک دستگاه حفاری نظامی را در محور شرق شهر خان‌یونس با راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

گردان‌های قدس نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف مرکز فرهنگی و مسجد «الظلال» را به وسیله خمپاره سنگین هدف قرار داده و از اصابت این خمپاره‌ها به نظامیان دشمن اطمینان دارد.

منبع: مـهر