سیدابراهیم رئیسی با همراهی چند تن از اعضای هیات دولت، روز جمعه ۱۷ آذرماه برای سفر یک روزه به البرز وارد کرج شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در البرز، استاندار و سایر مسئولان استان قرار گرفت. رئیس جمهوری پس از بازدید از چند پروژه عمرانی در مصلای کرج با مردم البرز دیدار خواهد […]

سیدابراهیم رئیسی با همراهی چند تن از اعضای هیات دولت، روز جمعه ۱۷ آذرماه برای سفر یک روزه به البرز وارد کرج شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در البرز، استاندار و سایر مسئولان استان قرار گرفت.

رئیس جمهوری پس از بازدید از چند پروژه عمرانی در مصلای کرج با مردم البرز دیدار خواهد کرد.

گفتنی است در طول این سفر یک روزه وزیر ارتباطات در شهرستان چهارباغ، وزیر بهداشت در شهرستان کرج، وزیر کار در شهرستان طالقان، وزیر کشاورزی در شهرستان‌های نظرآباد، کرج و چهارباغ، وزیر کشور در شهرستان‌های کرج و فردیس و وزیر صنعت در شهرستان‌های اشتهارد و نظرآباد حاضر خواهند شد.

رئیسی وارد تهران شد

سید ابراهیم رئیسی که به دعوت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و در صدر هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به مسکو سفر کرده بود، دقایقی پیش به تهران بازگشت.

دیدار و گفتگوی دوجانبه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و تبادل نظر درباره مسائل مشترک و مورد علاقه دو کشور به ویژه درباره مسائل اقتصادی و تحولات غزه و نشست هیئت‌های عالی‌رتبه محور برنامه‌های سفر دکتر رئیسی به روسیه بود.

وزاری امور خارجه، راه و شهرسازی، نفت، رئیس سازمان انرژی اتمی و رئیس کل بانک مرکزی دکتر رئیسی را در این سفر همراهی می‌کردند.

منبع: ایسنا

منبع خبر: رکنـا