به گزارش خبرنگار مهر، معصومه عباسی عصر پنج شنبه در کارگاه آموزشی دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در استان بوشهر، بیان کرد: امروزه یکی از موضوعات دنیای پیرامون انسان به ویژه سطح اجتماع پوشش است که اهمیت حوزه مد و لباس را دوچندان کرده است. معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد […]

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه عباسی عصر پنج شنبه در کارگاه آموزشی دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در استان بوشهر، بیان کرد: امروزه یکی از موضوعات دنیای پیرامون انسان به ویژه سطح اجتماع پوشش است که اهمیت حوزه مد و لباس را دوچندان کرده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای ارتقا سطح کیفی فعالیت‌های مدو لباس برنامه‌های مختلفی را برگزار و پیش‌بینی کرده که کارگاه‌های آموزشی یکی از آن برنامه‌ها است.

عباسی افزود: کارگاه آموزشی دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر با حضور الهام طالبی بیدهندی استاد مدرسه آراکو و ۱۵۰ طراح و تولیدکننده استان به عنوان پیش برنامه جشنواره فجر در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی برگزار شد.

وی گفت: تشکیل حلقه‌های ارتباطی بین طراحان، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، بروز رسانی دانش فعالان حوزه مد و لباس و زمینه شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های این حوزه از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بود.

کارگاه آموزشی مد و لباس فجر در بوشهر برگزار شد.

عباسی ادامه داد: از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به شرکت‌کنندگان در کارگاه گواهینامه معتبر آموزشی اعطا خواهد شد.

وی عنوان کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت استان در حوزه مد و لباس امیدوارم هنرمندان و طراحان با حضور پررنگ خود در دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر مانند گذشته شاهد درخشش آنها در این رویداد نیز باشیم.

عباسی اضافه کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون دو کارگاه استانی با حضور اساتید استانی برگزار شده که با توجه به استقبال خوب هنرمندان این حوزه از کارگاه‌ها، این روند تا پایان سال ادامه‌دار خواهد بود.

کارگاه آموزشی مد و لباس فجر در بوشهر برگزار شد.

وی تصریح کرد: مراحل تشکیل انجمن مد و لباس برای اولین بار در استان با انتشار فراخوان انجام شده و انتخابات هیأت مدیره آن پایان آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد و طراحان و تولیدکنندگان می‌توانند در انجمن عضو شوند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل خاطرنشان کرد: دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: مـهر