زیرنویس، گروه بین الملل: جنگنده‌ها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به صورت گسترده مناطق مختلف نوار غزه از شمال این باریکه گرفته تا جنوب آن را هدف قرار دادند. در این بین مساجد و مراکز درمانی نیز جزو بانک اهداف ارتش رژیم صهیونیستی هستند حملات پی در پی علیه سراسر غزه طی بامداد و صبح […]

زیرنویس، گروه بین الملل: جنگنده‌ها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به صورت گسترده مناطق مختلف نوار غزه از شمال این باریکه گرفته تا جنوب آن را هدف قرار دادند. در این بین مساجد و مراکز درمانی نیز جزو بانک اهداف ارتش رژیم صهیونیستی هستند

حملات پی در پی علیه سراسر غزه طی بامداد و صبح امروز

شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد و صبح امروز حملات وحشیانه خود را علیه مناطق مختلف نوار غزه از سرگرفته اند و این حملات متوقف نشده است.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر حملات شدیدی را علیه مناطق اطراف بیمارستان شهداالاقصی انجام دادند به طوری که ترکش‌های این انفجارها به دیوارهای بیمارستان اصابت کرد.

بمباران پناهگاه‌های آوارگان فلسطینی در شمال غزه

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی مسجد یافا واقع در دیرالبلح در مرکز نوار غزه را نیز هدف قرار داد. همچنین بمباران منازل مسکونی در دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه چندین شهید و زخمی برجای گذاشته است. هدف قرار دادن منازل مسکونی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه تاکنون دست کم پنج شهید و چندین زخمی برجای گذاشته است.

گزارش‌های رسانه‌ای از شنیده شدن صدای انفجارهای شدید و گسترده در منطقه مرکزی نوار غزه حکایت دارد.

جنگنده‌های متجاوز مناطق شرقی نوار غزه را نیز بمباران کردند. یک پزشک داوطلب نیز که در حیات بیمارستان العوده واقع در جبالیا در شمال نوار غزه در حال انجام خدمت بود توسط تک تیراندازهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

شهرهای خانیونس و رفح واقع در جنوب نوار غزه نیز شاهد حملات وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بودند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز حملات شدید خود علیه مرکز خانیونس در جنوب نوار غزه را ازسرگرفته است.

بمباران پناهگاه‌های آوارگان فلسطینی در شمال غزه

بمباران پناهگاه‌های آوارگان فلسطینی در شمال غزه

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته جدیدترین جنایت خود را در حق غیرنظامیان فلسطینی مرتکب شدند.

این جنگنده‌ها به صورت وحشیانه پناهگاه‌های آوارگان فلسطینی در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه ابوزیتون واقع در اردوگاه جبالیا را هدف حملات خود قرار داد.

حملات هوایی و توپخانه ای شدید علیه جبالیا و بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه همچنان ادامه دارد.

درگیری شدید مقاومت با متجاوزان در جنوب غزه

نیروهای مقاومت فلسطین نیز همچنان در برابر عناصر متجاوز ایستادگی کرده و با هدف قرار دادن اشغالگران تلاش می‌کنند مانع پیشروی آنها در محورهای مختلف نوار غزه شوند.

المیادین گزارش داد که درگیری‌های سنگینی در منطقه القراره واقع در شمال خانیونس در جنوب نوار غزه میان نیروهای مقاومت و متجاوزان در جریان است.

بمباران پناهگاه‌های آوارگان فلسطینی در شمال غزه

حمله گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

از سوی دیگر شبکه فلسطین الیوم از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری خبر داد. اشغالگران طی ساعت‌های گذشته به منطقه رمانه واقع در غرب شهر جنین در کرانه باختری حمله کردند.

اشغالگران صهیونیست به صورت گسترده به شهر بیت لحم نیز یورش بردند. علاوه بر این مناطق شهر رام الله در کرانه باختری و به ویژه منطقه دوار المناره در مرکز این شهر نیز از حملات اشغالگران صهیونیست در امان نبوده است.

نظامیان صهیونیست در جریان حمله به بیت لحم شیخ ناجح بکیرات معاون مدیر سازمان اوقاف قدس اشغالی را بازداشت کردند.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه الفارعه واقع در نزدیکی طوباس حمله کرده‌اند.

در این بین نیروهای مقاومت فلسطین عناصر متجاوز را در میدان الساعه واقع در مرکز رام الله با شلیک گسترده گلوله هدف قرار دادند.

در حال تکمیل

منبع: مـهر