به گزارش زیرنویس به نقل از وزارت نیرو ، “مصطفی رجبی مشهدی” با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص اجرای ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم گفت: در راستای اجرای ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم با اولویت‌بندی انجام شده، خوشبختانه تاکنون ۱۵ درصد از مشترکان پرمصرف در این سامانه ثبت نام کرده‌اند. وی […]

به گزارش زیرنویس به نقل از وزارت نیرو ، “مصطفی رجبی مشهدی” با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص اجرای ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم گفت: در راستای اجرای ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم با اولویت‌بندی انجام شده، خوشبختانه تاکنون ۱۵ درصد از مشترکان پرمصرف در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر بر اساس اطلاع واصله از وزارت مسکن از ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از افرادی که تاکنون ثبت نام‌کرده‌اند ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر فرایند ثبت نام را به طور کامل طی کرده‌اند و در صورت اعلام شناسه قبض توسط وزارت مسکن مشمول بندهای ضمانت اجرایی این قانون نخواهند شد.

رجبی مشهدی از مشترکان برق درخواست کرد در ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود در این سامانه تسریع کنند.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه وزارت نیرو در تکمیل سامانه‌های اطلاعاتی  بیشترین رکورد و بهترین عملکرد را در درگاه ملی مجوزها داشته افزود: این وزارتخانه موفق به کسب رتبه اول شده و‌ مورد تقدیر وزارت اقتصاد قرار گرفته است.

سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: طی توافقی که با وزارت مسکن و شهرسازی صورت گرفته مقرر شده است اسامی افرادی که تاکنون‌ موفق به خود اظهاری در سامانه املاک و اسکان نشده‌اند در اختیار شرکت توانیر قرار گیرد.

رجبی مشهدی خاطرنشان: این فرآیند در حال اجراست و از پیشرفت خوبی برخوردار است.

منبع خبر: رکنـا