باشگاه سپاهان الگوی باشگاهداری حرفه‌ای در کشور ماست اما حتی همین باشگاه هم از نفوذ آدم‌های نابلد در امان نمانده و تاوان رفتار نسنجیده آنها را می‌پردازد. دقت کنید به اینکه فوتبال بانوان چقدر دغدغه مدیران باشگاه‌های ماست؟ دقیقاً هیچ! پس اگر سپاهان از بابت تیم فوتبال حرفه‌ای خود آسیبی ببیند لااقل هواداران مرهمی روی […]

- فاجعه پوستر؛ جذب فالوئر به قیمت آبروی ایران و ایرانی؟/ پرسپولیس تاوان این خودشیرینی را داد، حالا نوبت سپاهان است؟

باشگاه سپاهان الگوی باشگاهداری حرفه‌ای در کشور ماست اما حتی همین باشگاه هم از نفوذ آدم‌های نابلد در امان نمانده و تاوان رفتار نسنجیده آنها را می‌پردازد.

دقت کنید به اینکه فوتبال بانوان چقدر دغدغه مدیران باشگاه‌های ماست؟ دقیقاً هیچ! پس اگر سپاهان از بابت تیم فوتبال حرفه‌ای خود آسیبی ببیند لااقل هواداران مرهمی روی دل‌ها دارند اما وقتی از این ناحیه باشد دیگر هیچ توجیهی باقی نمی‌ماند.

قدیمی‌ها می‌گفتند «چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟» وقتی پوستر باشگاه سپاهان برای بازی بانوان این تیم منتشر شد برگ‌های تمام هواداران فوتبال و کاربران فضای مجازی ریخت! همه یاد ۱۱ سپتامبر و برج‌های دوقلوی نیویورک افتادند، مگر جنگ است؟ آخر به چه قیمت؟

و باز قدیمی‌ها گفته‌اند «دو صد گفته چون نیم کردار نیست». بلافاصله باشگاه سپاهان عذرخواهی کرد، سرمربی بانوان این تیم از صلح و ورزش در خدمت انسانیت گفت اما هیچ کدام نتوانست تلخی آن اقدام کودکانه را از بین ببرد…

درد اینجاست که ما آدم غیر این کاره را برای مهم‌ترین و حساس‌ترین جا یعنی «رسانه» انتخاب می‌کنیم. همین پرسپولیس که الان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده حسرت شکست خانگی برابر النصر در نبودن هوادارانش را می‌خورد.

یادتان هست دو سال قبل یک آدم نابلد استوری در پیج رسمی باشگاه گذاشت که به هندی‌ها توهین کرده بود؟ پرسپولیس درون زمین با اقتدار در شهر گوا از گروه خود صعود کرد اما از امتیاز هوادارانش در میزبانی بعدی محروم شد. دوران کرونا به پایان رسید و تقدیر چنین بود که این قرعه به نام مهم‌ترین بازی یعنی با النصر بخورد…

شاید اگر آن روز ورزشگاه آزادی پر بود یاران رونالدو به این راحتی پیروز نمی‌شدند. البته با شایدها کاری نداریم، کار غلط غلط است، حتی اگر پیآمد و تاوانی نداشته باشد.

اینجا باید به مسئولان فدراسیون هم آفرین گفت که خیلی زود وارد عمل شدند و از باشگاه سپاهان توضیح خواستند. البته سپاهان بلافاصله پوستر را عوض کرد اما قطعاً مدیران باشگاه باید پیگیر این اشتباه وحشتناک باشند.

فقط به این فکر کنید که در دنیا این استوری چه تصویری از ما و فوتبال ما نشان می‌دهد؟ خود شیرینی تا چه حد و به چه قیمت؟

منبع: خبـر ورزشی