به گزارش زیرنویس،شب گذشته عروسی در  خیابان ۹شرغی عین ۲ استان خوزستان برگزار شد که برخی از افراد با در دست داشتن سلاح های جنگی کلاشینکف  اقدام به تیراندازی های هوایی و رعب آور  در آن کردندکه این موضوع باعث وحشت و ترس و واکنش های بسیار زیادی شده است. فردی که شب گذشته در […]

به گزارش زیرنویس،شب گذشته عروسی در  خیابان ۹شرغی عین ۲ استان خوزستان برگزار شد که برخی از افراد با در دست داشتن سلاح های جنگی کلاشینکف  اقدام به تیراندازی های هوایی و رعب آور  در آن کردندکه این موضوع باعث وحشت و ترس و واکنش های بسیار زیادی شده است.

فردی که شب گذشته در این مراسم حضور داشت درگفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی زیرنویس اظهار داشت تقریبا ۲۰ نفر با دردست داشتن سلاح کلت کمری وکلاشینکف تا پاسی از شب  اقدام به تیراندازیهای هوایی و رعب آور میکردند.

وی گفت افراد مسلح براینکه فیلمشان در فضای مجازی انتشار داده نشود  اجازه فیلمبردای به میهمانان درون عروسی نمیدادند و تنها توانستیم صدای تیراندازیهای رعب آور را ضبط نمایم.

گفتنی است در ماههای گذشته گزارشات زیادی در خصوص تیراندازی با سلاحهای جنگی در منطقه عین ۲ خوزستان شده است که امیدواریم مسئولان امر تصمیمی اساسی برای جمع آوری سلاح در این منطقه بگیرند.

علی رنجکش

 

منبع خبر: رکنـا