به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  این مسابقه‌ای بود که می‌توانست برای هر دو تیم در صورت کسب پیروزی با فرار بزرگی همراه باشد؛ پیکان از انتهای جدول و ذوب‌آهن به صدر جدول. با این حال نه پیکان قدر این موقعیت کم‌نظیر در بازی خانگی را دانست و نه ذوب‌آهن توانست از غفلت […]

 

صدر جدول لیگ برتر, فوتبال, لیگ برتر فوتبال - فرصت سوزی شاگردان ربیعی برای نزدیکی به صدرجدول

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  این مسابقه‌ای بود که می‌توانست برای هر دو تیم در صورت کسب پیروزی با فرار بزرگی همراه باشد؛ پیکان از انتهای جدول و ذوب‌آهن به صدر جدول. با این حال نه پیکان قدر این موقعیت کم‌نظیر در بازی خانگی را دانست و نه ذوب‌آهن توانست از غفلت ملوان در دیدار خانگی و شکست مقابل شمس آذر بهره مناسب ببرد. با این حال با همین یک امتیاز که میان دو تیم تقسیم شد ذوب آهن ۲۰ امتیازی شد و یک پله در جدول رده بندی صعود کرد تا در رده سوم قرار بگیرد. پیکان هم با همین تک امتیاز ۱۰ امتیازی شد و با یک پله صعود در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.

نیمه اول مصاف ذوب آهن و پیکان در ورزشگاه دستگیری اکباتان در شرایطی با تساوی بدون گل تمام شد که یک مسابقه بدون هیجان و بدون رمق را از دو تیم شاهد بودیم و به جز یک دو شوت که یکی سهم پیکان و یکی سهم ذوب آهن بود چیز دیگری را شاهد نبودیم. حالا باید منتظر نیمه دوم بمانیم و ببینیم مربیان دو تیم که به دنبال کسب ۳ امتیاز هستند چه تفکراتی برای تغییر جریان مسابقه و پیروزی به کار خواهند بست.

نیمه دوم را ذوب آهن خیلی خوب آغاز کرد و دو موقعیت بسیار جدی گلزنی ایجاد کرد، اما دوباره آتش این تیم خوابید و در ادامه این شاگردان عنایتی بودند که نمایش بهتری داشتند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کردند. اما بار دیگر در ۳۰ دقیقه پایانی بازی سرد و بی روح شد و تا سوت پایان هم با وجود تعویض‌های پرشمار مربیان با همین منوال ادامه پیدا کرد.

اتفاق ویژه:

در حالی که سه امتیاز این مسابقه می‌توانست فراری بزرگ برای دو تیم قعرنشین و صدنشین فوتبال ایران باشد، اما در زمین مسابقه هیجانی دیده نمی‌شد تا همین موضوع و فرصت‌‍سوزی بازیکنان و مربیان دو تیم اتفاق وِیژه مسابقه باشد.

دقایق حساس: 

دقیقه ۳۴: شوت اسلامی به همان جایی رفت که ناصری ایستاده بود تا بالاخره یک موقعیت در این مسابقه دیده باشیم. هر چند بی‌رمق.
دقیقه ۳۸: جدی‌ترین موقعیت بازی با شوت منصور باقری روی ضربه ایستگاهی ایجاد شد و فرعباسی با نوک انگشتان خود توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه ۴۸: ارسال رو به جلوی محمد حسین اسلامی پس از دریبل تماشایی او می‌رفت که با یک نوک پا به گل اول مسابقه تبدیل شود، ولی توپ از جلوی پای مهاجم ذوب آهن رد شد.
دقیقه ۵۱: ضربه سر محمد جواد محمدی از مقابل تیر ۱ به شکل کاملاً خطرناکی روی یک ضربه ایستگاهی به اوت رفت.
دقیقه ۶۹: شوت سامان نریمان جهان روی پاس تماشایی مهرداد بایرامی می‌رفت گل اول پیکانی‌ها رو رقم بزند که فرع عباسی توپ را به کرنر فرستاد.

حواشی:

* در ده دقیقه ابتدایی پیکان نمایش بهتری داشته و موفق به گرفتن چند کرنر شده است.
* بازی مطابق سایر بازی‌هایی که در دستگردی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. برخلاف بازی‌های گذشته هواداری هم دیده نمی‌شود. نه تیم پیکان هوادار دارد و نه ذوب‌آهن و بازی در سکوت در حال برگزاری است.
* آلودگی هوا نسبت به روز‌های دیگر کمتر شده و شرایط برای برگزاری مسابقه فوتبال مهیاتر شده است.
* نکته دیگر چمن ورزشگاه دستگردی است که شرایط خوبی دارد.
* بازی در یک هوای آفتابی در حال برگزاری است و شرایط برای برگزاری یک مسابقه خوب کاملا مهیا است.
* کمال کامیابی‌نیا چهره ویژه تیم ذوب‌آهن پیش از شروع مسابقه بود و برخورد بسیار گرمی با بازیکنان پیکان داشت. او در این مسابقه روی نیمکت حضور دارد.
*پوریا آریاکیا در آخرین دقیقه مسابقه با خطایی که روی بازیکن پیکان داشت با کارت زرد دوم مواجه شد و از زمین مسابقه بیرون رفت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا