سقف بودجه استقلال ۳۰۰ میلیارد است
سقف بودجه استقلال ۳۰۰ میلیارد است

در حالی که روز گذشته جلسه کمیته انضباطی پیرامون شکایت پرسپولیس و آلومینیوم از استقلال برگزار شد، همچنان محتوای این جلسه خبرساز مورد مناقشه و اختلاف بین هواداران پرسپولیس و استقلال قرار دارد. در شرایطی که باشگاه پرسپولیس با اتهام عبور از سقف بودجه، شکایت خود را از استقلال مطرح کرده، مدیرعامل آبی‌ها معتقد است […]

در حالی که روز گذشته جلسه کمیته انضباطی پیرامون شکایت پرسپولیس و آلومینیوم از استقلال برگزار شد، همچنان محتوای این جلسه خبرساز مورد مناقشه و اختلاف بین هواداران پرسپولیس و استقلال قرار دارد.

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس با اتهام عبور از سقف بودجه، شکایت خود را از استقلال مطرح کرده، مدیرعامل آبی‌ها معتقد است که این باشگاه سقف بودجه را رعایت کرده و هیچ تخلفی در این‌باره انجام نداده است.

با این حال تصویر نامه‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد کشوری‌فرد رئیس سابق سازمان لیگ در نامه رسمی به باشگاه استقلال سقف بودجه آبی‌ها را ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرده است.

در این نامه که هشتم مرداد به باشگاه استقلال امضا شده آمده که باتوجه به مقررات جدید سازمان لیگ، سقف بودجه آبی‌ها برای فصل جدید ۳۰۰ میلیارد تومان است و آن‌ها اجازه ندارند که بیش از این هزینه کنند.

نکته جالب اینکه این نامه به مهدی تاج، قنبرزاده، طاهری و سهیل‌مهدی به عنوان مسئولان تصمیم‌گیر در فدراسیون و سازمان لیگ هم رو نوشت شده است.

اگرچه استقلال معتقد است که بخشی از رقم اضافه را به عنوان هزینه رضایت‌نامه به بودجه خود اضافه کرده، اما باید دید این نامه جنجالی که سقف استقلال را تنها ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان می‌کند، چه تاثیری در روند پرونده خواهد داشت.

نامه سازمان لیگ به استقلال

باشگاه خبرنگاران