مدیر پرسپولیسی به مجری تلویزیون حمله کرد
مدیر پرسپولیسی به مجری تلویزیون حمله کرد

اعتماد آنلاین نوشت: علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس با انتشار دو تیتر روزنامه ایران ورزشی و استوری محمد میر، مجری شبکه ورزش در مورد مذاکره با برانکو و همچنین آیتم طنز برنامه ورزشگاه در مورد یحیی و درویش نوشت: “دیگه چطوری و با چه زبونی باید بگن که دوست ندارن پرسپولیس نتیجه بگیره؟ دیگه چطوری به […]

پرسپولیس, فوتبال, مجری تلویزیون پرسپولیسی, مجری شبکه ورزش - مدیر پرسپولیسی به مجری تلویزیون حمله کرد

اعتماد آنلاین نوشت: علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس با انتشار دو تیتر روزنامه ایران ورزشی و استوری محمد میر، مجری شبکه ورزش در مورد مذاکره با برانکو و همچنین آیتم طنز برنامه ورزشگاه در مورد یحیی و درویش نوشت:

“دیگه چطوری و با چه زبونی باید بگن که دوست ندارن پرسپولیس نتیجه بگیره؟ دیگه چطوری به کل مخاطباشون بفهمونن که ما می‌خوایم پرسپولیس به هم بریزه و آشفته باشه؟ دو تا روزنامه دولتی و دو تا برنامه تلویزیونی که مدیران و تهیه کنند‌ه‌هاشون نگاه رنگی دارن، توی این چند هفته هر چی دوست داشتن راجع به پرسپولیس و سرمربیش گفتن و نوشتن. اولا باید از مسئولان بالادستیشون پرسید که چه گروهی یا چه افرادی این مجوز رو‌ به این دوستان دادن که این‌طوری محبوب‌ترین و پرافتخارترین تیم ایران رو تخریب کنن و آب هم از آب تکون نخوره؟ چه مجوزی دارن که اینقدر راحت دشمنی خودشون رو با پرسپولیس نشون میدن؟

آقایون مجری و آقایون سردبیر! فصل پیش زمانی که دو تا تیم هزینه‌های ۵۰۰ میلیاردی و ۷۰۰ میلیاردی داشتن و آخر فصل جام ظرف‌شویی هم نتونستن به دست بیارن، چرا برای اونا از این آیتم‌ها و تیترهای طنازانه نساختید؟ پرسپولیس فصل قبل با بودجه کمتری نسبت به اونا هر سه تا جام رو آورد، یک‌بار شد از عملکرد باشگاه و تیم تعریف کنید؟ که الان به خودتون اجازه می‌دید اینجوری راجع به اعضای تیم بزرگ پرسپولیس حرف بزنید؟ مجری یه برنامه تلویزیونی چرا باید در عرض یک ماه دو بار از اومدن برانکو حرف بزنه؟ اگه اسم اینا دشمنی و حاشیه‌سازی نیست پس چیه؟

هوادار پرسپولیس از نتایج تیمش عصبی بوده حق هم داره، اما بی‌خود خودتون رو کنار هوادارای پرسپولیس نگذارید و سوءاستفاده نکنید؛ اولین‌بار هم نیست که در این چند سال پرسپولیس در یک مقطع از فصل دچار مشکل شده و نتیجه نگرفته؛ هر بار با هدایت و کمک همین هواداران دوباره برگشتیم و آخر فصل جام هم گرفتیم؛ این اولین و آخرین هشدار بود؛ پا روی دم پرسپولیس نگذارید.

مهم‌تر از همه این‌ها ولی هوش و درک بالای هوادارای پرسپولیسه که زودتر از همه با این جریان‌ها مقابله می‌کنن. این اتفاقات در این چند سال برای ما تکراریه ولی هر وقت علیه پرسپولیس کاری کردید قوی‌تر از قبل برگشتیم.”

منبع: اطلاعات انلاین