قوانین جالب جام ملت های نوجوانان، وقت اضافه نداریم
قوانین جالب جام ملت های نوجوانان، وقت اضافه نداریم

در صورتی که فردا مصاف نوجوانان ایران – یمن در وقت قانونی با نتیجه ی مساوی به پایان برسد، دو تیم مستقیم به ضربات پنالتی خواهند رفت. به واقع این بازی وقت اضافه ندارد.

قوانین جالب جام ملت های نوجوانان، وقت اضافه نداریم!

به گزارش “ورزش سه”، فردا یکی از دیدارهای مرحله ی یک چهارم نهایی جام ملت‌های نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی بین تیم های ایران و یمن برگزار می شود. این بازی از ساعت ۱۳:۳۰ در استادیوم تاماسات سوت می خورد و قرار است ایران پیراهن قرمز و یمن پیراهن سفید بپوشند.

امروز و در جلسه ی هماهنگی پیش از بازی به مدیران دو تیم قوانین بازی‌ها یادآوری شد. اینکه در صورت نتیجه ی مساوی در وقت قانونی ضربات پنالتی برنده بازی را تعیین می کند و بازی های مرحله ی یک چهارم نهایی به واقع وقت اضافه ندارد.

پیش تر هم به تیم ها در مرحله ی گروهی یادآوری شد که در موقعیت صعود و امتیازات مساوی نتیجه ی رودررو تعیین کننده صعود خواهد بود و در صورتی که نتیجه در بازی رودررو هم مساوی باشد، هر تیمی کمتر کارت زرد و قرمز دریافت کرده باشد، در شرایط صعود قرار می‌گیرد.

جام ملت‌های نوجوانان آسیا در تایلند با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه ۴ تیمی آغاز شده بود و اکنون ۸ تیم وارد مرحله ی یک چهارم نهایی شده اند و تیم های پیروز در این مرحله به جام جهانی صعود خواهند کرد. بازی ها به صورت حذفی تا مشخص شدن دو تیم فینالیست ادامه خواهد داشت.

 منبع :ورزش ۳