به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا در حالی به مصاف تیم هوادار خواهد رفت که وضعیت کاپیتان اول این تیم برای این بازی نامشخص است. امید عالیشاه که بازی با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، به احتمال فراوان در بازی مقابل هوادار […]

فوتبال .پرسپولیس - گل‌محمدی برای یک پرسپولیسی ریسک نمی‌کند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا در حالی به مصاف تیم هوادار خواهد رفت که وضعیت کاپیتان اول این تیم برای این بازی نامشخص است.

امید عالیشاه که بازی با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، به احتمال فراوان در بازی مقابل هوادار هم غایب است.

از آنجایی که پرسپولیس ۲۳ آذر ماه در یک دیدار حساس به مصاف استقلال خواهد رفت به همین خاطر یحیی گل‌محمدی قصد ندارد درباره این بازیکن ریسک کند تا سلامتی عالیشاه برای دربی به خطر نیفتد.

عالیشاه که در فینال جام حذفی و بازی مقابل استقلال گل برتری سرخ‌پوشان را به ثمر رسانده بود، از جمله بازیکنانی است که در دربی‌ها عملکرد خوبی دارد و به همین خاطر گل‌محمدی علاقه‌مند است که هر طوری شده عالیشاه به این بازی برسد و به همین خاطر قصد ندارد درباره کاپیتان تیمش ریسک کند.

عالیشاه از ناحیه چهارسر احساس درد می‌کرد و به همین دلیل در بازی با الدحیل غایب بود و به نظر می‌رسد شانس بسیار کمی برای بازی مقابل هوادار خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا